اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوریویدئو

فیلم کشف حجاب برخی از عوامل پشت صحنه فصل دوم سریال نیسان آبی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره فیلم کشف حجاب برخی از عوامل پشت صحنه فصل دوم سریال نیسان آبی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فیلمی از کشف حجاب بعضی از عوامل سریال فصل دوم نیسان آبی

فصل دوم سریال نیسان آبی به تازگی فیلمبرداری آن شروع شده است و در عوامل آن در یکی از لوکیشین‌های شهرک صنعتی چهاردانگه مشغول ضبط صحنه‌هایی از این سریال هستند.

با کمال تعجب در کلیپی از پشت صحنه آن متوجه شدیم که دو تن از خانم‌های عوامل این سریال بدون حجاب و با برداشتن روسری از سرشان مشغول عکس برداری هستند.

با توجه به پخش شدن این کلیپ در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی احتمالا برخورد قاطع با مسببین این کشف حجاب از مسئولین ذی‌ربط خواهیم بود.

در این ویدیو که با واکنش های منفی کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده، عوامل پشت صحنه ساخت فصل ۲ سریال نیسان آبی بدون حجاب مشاهده می شوند.


بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاماً بازتاب دیدگاه رسانه باغستان نیوز نیست.
باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا | کانال آیگپ |  کانال بله |  کانال گپ

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=35990

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫9 دیدگاه ها

  1. ما برای بی حجابی شهید دادیم عزیزم . پا پس نمیکشیم عادت میکنی. هر کی دوست ندارم بره کربلا 😂😂
    زن زندگی آزادی ✌🏻

    0
    9
    1. هیچ کسی به فحشای شما عادت نمیکنم پس فردا میری زیر خاک و فقط فسادی و بی حیایی که به جامعه تزریق کردید باقی میمونه از یه طرف ترحم انگیز هستید از یه طرف هم باید به شدت نقره داغ بشید

      2
      1
  2. حیرت انگیزه واقعا حیرت انگیزه این ویروس و پاندمی فتنه کشف حجاب، هنوز جمهوری اسلامی زنده است مگه میشه !!؟ شما رو قسم به خون شهدا این فتنه ۱۰ ماهه کشف حجاب که درست مانند پاندمی ویروس کووید در نتیجه غیبت گشت ایجاد شد رو در ایران اسلامی بخشکانید شما رو به خون شهدا سوگند می دهم که دیگر تحت هیچ فشار و تحت هیچ عنوانی گشت حافظ امنیت اخلاقی ارشاد رو حتی موقت جمع نکنید بلکه کشف حجابین رو جمع کنید که به محض نبود گشت امنیت اخلاقی در اون ۱۰ ماه ویروس کشف حجاب و فتنه کشف حجاب عین قارچ زیاد شد، ما خانواده های شهدا شهید ندادیم که وضعیت متروها و معابر و مراکز خرید و شرکتهای رسمی اینطور پوشش وقیحانه یک مشت هنجارشکن برای دهن کجی به نظام داشته باشند.

    10
    10
    1. چرا یکبار هم به دولت نمیگید که شهید ندادین که الان دولت حق مردم رو بخوره و ظلم کنه اینهمه فساد دولتی رو چرا نمیبینین؟ چرا حقتونو فقط از مردم میخوایین؟

      6
      7
    2. ما برای بی حجابی شهید دادیم عزیزم . پا پس نمیکشیم . عادت میکنی کم کم . هر کی دوست ندارم بره اونجور جاها که با حجاب هست (کربلا) 😂✌🏻 زن زندگی آزادی .

      2
      8
دکمه بازگشت به بالا