گوناگون

علت کچل شدن موهای آناهیتا همتی و شیمی درمانی او چیست؟ + عکس

آناهیتا همتی در پیج شخصی اینستاگرام با انتشار عکسی جدید از خود در حالی که موهایش تراشیده بود مورد توجه فالوورهایش قرار گرفت و برخی از کاربران حدس زدند که او دارای بیماری است و تحت درمان شیمی درمانی میباشد در حالی که او برای همدردی با مرگ مهسا امینی موهای خود را تراشیده است.

همه مخاطبان سینما و تلویزیون آناهیتا همتی را به عنوان یک بازیگر خوش چهره و زیبا میشناسند اما بعد از مدتی دوری از تلویزیون تصاویر جدید او با چهره ای که از وی به یاد داشتیم متفاوت شده است.

گویا خانم آناهیتاهمتی این روزها حال خوشی ندارد و خیلی دغدغه بانوان ایرانی را دارد و پست های اینستاگرامی اش این مساله را به خوبی نشان میدهد.

خانم آناهیتا همتی را با سریال خانه به دوش به یاد داریم بازی بسیار زیبای او در این سریال در یاد همه مخاطبان تلویزیون ثبت شده است او خیلی وقت است در فیلم و سریال جدیدی دیده نشده است.

بیوگرافی آناهیتا همتی

آناهیتا همتی (متولد ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او به علت مأموریت پدرش در شهرهای خرم‌آباد و لنگرود هم سکونت داشته‌است. همتی در پاییز سال ۱۳۷۲ با نمایش «تنبور نواز» به نویسندگی محمد رحمانیان فعالیت خود در تئاتر را آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی او افسانه پوپک طلائی ساخته خسرو شجاعی بوده‌است که در سال ۱۳۷۶ ساخته شده ولی به نمایش گذاشته نشد. 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=3643

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا