اخبار روز

بیوگرافی هادی چاکسری و علی فاضلی دو نیروی بسیجی شهید شده آمل

هادی چاکسری متولد ۱۳۷۱ و علی فاضلی متولد ۱۳۷۲ دو نیروی بسیجی آملی هستند که در حادثه تروریستی شامگاه پنجشنبه در خیابان آفتاب ۲۶ آمل به شهادت رسیدند.

این دو نیروی بسیجی براثر اصابت گلوله به قفسه سینه به شهادت رسیدند.

دایی شهید چاکسری: هادی رفت داروخانه دارو بخرد؛ ترورش کردند

 امیر صدر نژاد دایی شهید هادی چاکسری، شهید حادثه تروریستی شب گذشته در آمل طی گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهید هادی، ۳۰ ساله و فوق‌لیسانس عمران و عضو فعال هیأت علی اصغر بوده است.

دایی شهید هادی چاکسری با بیان اینکه نمی‌دانم چگونه این اتفاق برایش رخ داد، فیلم‌هایش موجود است،گفت: او رفت داروخانه تا دارو بخرد که از پشت ناجوانمردانه او را زدند.

صدرنژاد بیان کرد: او اصلا اهل دعوا نبود، در این سی سال با یک نفر حتی درگیری لفظی هم نداشت،

وی به معرفی شهید چاکسری پرداخت و گفت: او حدود سه سال قبل از اینکه نماز برایش واجب شود نمازش را می‌خواند و حتی یک نماز صبح قضا هم نداشت، عاشق امام حسین (ع) بود کل سال به جز زمان کارش، همواره در اختیار هیأت و تبلیغات و مسؤول تبلیغات هیئت عاشقان حضرت علی اصغر (ع) بود.

صدرنژاد در ارتباط با علل این وقایع عنوان کرد: دشمنان می‌خواهند ناامنی به وجود بیاورند و این طور القا کنند در این کشور امنیتی وجود ندارد جز این چیز دیگری نیست.

لحظه شهادت ۲ نفر از نیروهای بسیج در آمل در حمله تروریستی

صحبت های معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای مازندران گفت: این حادثه که در ساعت ۸ امشب در خیابان امام خمینی آمل روی داد،ضارب با یک سلاح کلت از فاصله حدود ۴ متری به این دو جوان شلیک کرد که با اصابت به قفسه سینه به شهادت رسیدند. سلگی افزود پیگیریهای امنیتی و اطلاعاتی برای دستگیری ضارب ادامه دارد. هادی چاکسری متولد ۱۳۷۱ و علی فاضلی متولد ۱۳۷۲ در این حمله به شهادت رسیدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا