اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا تعطیلی ادارات تهران امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ صحت دارد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا تعطیلی ادارات تهران شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ به دلیل گرما صحت و واقعیت دارد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا شنبه و یک‌شنبه تهران تعطیل است؟

🔹علیرضا فخاری، استاندار تهران در خصوص تداوم تعطیلی‌ ها به علت گرما در استان تهران اظهار داشت: تهران شنبه و یک‌شنبه هفته آینده تعطیل نیست./باغستان نیوز

آیا ادارات تهران امروز شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ تعطیل است؟

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه از روز جمعه هوا خنک‌تر می‌شود، گفت: پیشنهادی مبنی بر تعطیلی روزهای شنبه و یکشنبه به دولت ارائه نکرده‌ایم.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از ایرنا، بهرام عین‌اللهی روز پنجشنبه در گفت‌وگویی درباره تعطیلی روزهای چهاردهم و پانزدهم مرداد گفت: پیشنهاد تعطیلی در این روزها از سوی وزارت بهداشت براساس اطلاعاتی است که سازمان هواشناسی ارائه می‌کند مطرح خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: براساس اطلاعاتی که به ما رسیده از روز جمعه هوا خنک‌تر می‌شود؛ بنابراین ما هیچ پیشنهادی برای تعطیلی روزهای بعد مطرح نکرده‌ایم.

عین اللهی عنوان کرد: اگر وضعیت به شکلی باشد که برای سلامت مردم صدمه ایجاد کند ما دوباره پیشنهاد خواهیم داد.

آیا احتمال دارد ادارات شنبه 14 مرداد به دلیل گرما تعطیل بشود؟

بعد از تعطیلی سراسری روزهای چهارشنبه 11 مرداد و پنجشنبه 12 مرداد 1402 به علت گرمای شدید، حالا این سوال برای کارمندان پیش امده است که آیا احتمال دارد شنبه 14 مرداد 1402 تعطیل بشود یا خیر؟

سخنگوی وزارت بهداشت در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه احتمال تعطیلی روز شنبه به دلیل گرمای هوا وجود دارد؟ تصریح کرد: در صورت بالا رفتن دمای هوا، پیشنهاد تعطیلی در روزهای آتی نیز از سوی وزارت بهداشت ارائه خواهد شد اما پیشنهاد جدیدی از سوی وزارت بهداشت برای تعطیلی روز شنبه ارائه نشده است.

وضعیت اشعه فرابنفش در تهران بحرانی شده است

هشدار رئیس فراکسیون محیط زیست: وضعیت اشعه فرابنفش در تهران بحرانی شده است

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: وضعیت تابش اشعه فرابنفش (UV) در تهران بحرانی شده و به عدد 12 رسیده است. وی اظهار داشت: ضروری است شهروندان از قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید از ساعت 8 صبح تا 17 به طور جدی پرهیز کرده و ضمن استفاده از تجهیزات مراقبتی مانند کرم‌های ضدآفتاب، لباس و عینک‌های مناسب از استخرهای سرباز استفاده نکنند.

پیشتر وزیر بهداشت گفته بود که به عوارض گرمای بی‌سابقه هوا برای سلامت، از پیشنهاد این وزارتخانه به هیئت دولت جهت تعطیلی برای مناطق با دمای بالاتر از ۴۰ درجه سانتی‌گراد خبر داده بود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=36865

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا