پرسپولیسورزشی

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس دیروز جمعه 13 مرداد 1402

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس  جمعه 13 مرداد 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

صدای اعتراض پرسپولیسی ها برای عدم جذب بازیکن جدید

در بین تیم‌های مدعی، پرسپولیس کمترین ورودی را داشته و قهرمان فصل قبل فوتبال ایران تنها ۳ بازیکن به ترکیب خود اضافه کرده است. این درحالیست که خروجی‌های این تیم نسبتا زیاد بوده و البته پرسپولیس باید به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند.

خرید گلر دوم مطمئن، مدافع چپ و جذب یک مهاجم خارجی گلزن از جمله اصلی ترین نیازهای پرسپولیس به حساب می‌آیند و به طور حتم کادرفنی پرسپولیس هم در این پست‌ها دوست دارد بازیکن جدید به خدمت بگیرد. با این وجود رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در دو مصاحبه آخر خود به صراحت اعلام کرد که این باشگاه به دنبال جذب مدافع چپ و مهاجم خارجی نیست و تنها ممکن است یک گلر زیر ۲۳ سال خارجی به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی هلیو ننکا دروازه بان برزیلی مدنظر پرسپولیس کیست؟

ناتان سلز گزینه نقل و انتقالات از دست پرسپولیس پرید!

پرسپولیس به شدت به دنبال جذب یک گلر خارجی زیر ۲۳ سال است تا بتواند ذخیره مطمئنی برای بیرانوند در طول فصل داشته باشد. یکی از گزینه‌هایی که ننکا مربی گلرهای برزیلی پرسپولیس آن را به باشگاه و یحیی گل محمدی معرفی کرده بود، ناتان سلز نام داشت.

ناتان سلز
ناتان سلز

این گلر ۱۹۹ سانتی متری سابقه حضور در تیم ملی زیر ۱۸ سال برزیل را در کارنامه دارد، به تازگی با انتشار پستی در فضای مجازی با هواداران پالمیراس خداحافظی کرد و خبر از جدایی‌اش داد. خیلی‌ها فکر می‌کردند مقصد بعدی این گلر پرسپولیس خواهد بود ولی اینطور نشد و سلز راهی تیمی در لیگ سوم برزیل شد.

شکایت جدید رادوشویچ از پرسپولیس دردسرساز شد!

در هفته‌های اخیر که موعد قسط سوم رادوشویچ فرا رسیده بود، مدیران باشگاه پرسپولیس نتوانستند پیش از زمان تعیین شده ۲۰۰ هزار یورو به او بپردازند تا این دروازه‌بان حالا راه فیفا را برای جریمه پرسپولیس در پیش بگیرد.

از قرار معلوم بعد از رضایت طرفین برای پرداخت اقساطی مطالبات رادوشویچ از سوی باشگاه پرسپولیس، دو طرف توافق می‌کنند که در صورت تاخیر در پرداخت هر قسط، ۲۰۰ هزار یورو جریمه در نظر گرفته شود.

حالا با وجود اینکه پرسپولیس ۱۶۰ هزار یورو از قسط ۲۰۰ هزار یورویی را به موقع پرداخت کرد، ۴۰ هزار یورو نیز با تاخیر دو هفته‌ای به حساب این دروازه‌بان کروات واریز شده تا او به خاطر این موضوع از وکیلش بخواهد شکایتش را در فیفا ثبت کند.

خبرهای کوتاه نقل و انتقالات پرسپولیس در 13 مرداد

پرسپولیس امروز در دیداری دوستانه به مصاف فجر سپاسی می‌رود. ◻️هدایت فجر سپاسی را مهدی رجب زاده عهده دار است.

———–

ننکا دروازه‌بان ۱۹ ساله و برزیلی تیم زیر ۲۰ سال لوندرینا که در سری B برزیل حضور دارد، به عنوان گزینه نهایی برای حضور در فهرست پرسپولیس انتخاب شده و به‌زودی این دروازه‌بان برزیلی برای امضای قرارداد با سرخ‌پوشان پایتخت به تهران سفر می‌کند.


سرخپوشان پایتخت پس از تعویق هفته نخست لیگ برتر امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه کاظمی به مصاف نساجی رفتند که این بازی در پایان با تساوی ۲-۲ تمام شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. ما در تمام بازی های تدارکاتی گلزنی کرده ایم و نشان می دهد قدرت تهاجمی خوبی داریم ولی در دو بازی 3 گل خوردن با وجود مدافعان و دروازه بان ملی پوش جای تامل دارد.

دکمه بازگشت به بالا