ورزشیپرسپولیس

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس آب پاکی را روی دست هواداران پرسپولیس ریخت!

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس آب پاکی را روی دست هواداران پرسپولیس ریخت! مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

خبر بد مدیرعامل پرسپولیس به پرسپولیسی ها برای جذب بازیکن خارجی

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در جمع هواداران این تیم گفته است که فهرست پرسپولیس جای خالی ندارد و برای جذب بازیکن خارجی باید بازیکن از لیست خارج کنیم.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳

مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه نشست مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری برای صدور مجوز حرفه‌ای درباره پرداخت مطالبات دیاباته و پریرا اظهار کرد: هنوز موعدش فرا نرسیده است.

او درباره جذب بازیکن خارجی گفت: ابتدا باید بازیکن از لیست خارج کنیم تا بتوانیم جذب کنیم. لیست ما پر است و برای جذب بازیکن جای خالی ندارد.

گفتنی است پرسپولیس به دنبال یک دروازه ذخیره و مطمئن برزیلی برای بیرانوند می گردد و برای خط حمله هم یک مهاجم شش دانگ سطح بالا را نشانه گرفته است.

ذکر این نکته لازم است که با جذب دو بازیکن خارجی احتمالا باید شاهد خداحافظی دو بازیکن این تیم یعنی از بین فرشاد فرجی، وحد هنانوف و سینا اسدبیگی باشیم.

خرید پیراهن باشگاه پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=36273

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا