اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

بازیگران فصل پنجم شب های مافیا ( زودیاک ) چه کسانی هستند؟ + زمان پخش

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره بازیگران فصل پنجم شب های مافیا ( زودیاک ) چه کسانی هستند؟ + زمان پخش مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

کدام بازیگران و هنرمندان در سری جدید شب های مافیا حضور دارند؟

رئالیتی شوی «شب‌های مافیا» با عوامل جدبد به شبکه نمایش خانگی بازگشته و به زودی منتشر خواهد شد. پیشتر چهار فصل از این مجموعه به کارگردانی سعید ابوطالب  از فیلیمو پخش می شد.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فیلیمو، «شب‌های‌مافیا، زودیاک» با حضور محمد بحرانی به‌عنوان گرداننده و با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان، برای پخش اختصاصی از شبکه نمایش خانگی، تولید شده و از هفته آینده منتشر خواهد شد.

‌گیم‌شو «شب‌های‌مافیا» با سناریوی اصلی و کلاسیک از هفته دوم مردادماه منتشر می‌شود و این‌بار یک قاتل سریالی به نام «زودیاک» در سیسیل به جان شهر و مافیا خواهد افتاد.

تیزر:

در سری جدید این برنامه چهره‌هایی همچون: فرزاد فرزین، سیاوش خیرابی، ملیکا شریفی‌نیا، سام درخشانی، بهرنگ علوی، دیبا زاهدی، امیرعباس گلاب، علی لهراسبی، مهران غفوریان، حدیث فولادوند، جواد خیابانی و … حضور خواهند داشت.

شما می توانید قسمت های قبلی شب‌های مافیا را به صورت تخفیف و کمترین هزینه به صورت قانونی دانلود و تماشا نمایید. از لینک زیرهای می توانید دانلود نمایید:

دانلود فصول گذشته شب‌های مافیا

دانلود و خرید قانونی شب های مافیا – سری 4 – (تمام قسمت ها)

شبهای مافیا – سری 3 – (تمام قسمت ها)

دانلود و خرید قانونی شب‌های مافیا – سری 2 – (تمام قسمت ها)

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=36896

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا