پرسپولیسورزشی

آیا بازی پرسپولیس و آلومینیوم از شبکه سوم سیما پخش زنده می شود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا بازی پرسپولیس و آلومینیوم از شبکه سوم سیما پخش زنده می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آیا مسابقه امروز پرسپولیس مقابل آلومینیوم به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود؟

دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک از هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران در فصل جدید، امروز چهارشنبه 18 مرداد 1402 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود. این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می شود.

هواداران فوتبال به شدت منتظر بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی هستند. دیروز در کنفرانس خبری یحیی گل محمدی صحبت‌های مبنی بر احتمال عدم پخش این بازی شده بود.

حالا سوال خیل عظیم هواداران پرسپولیسی این است که: آیا این بازی به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می‌شود؟

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳

با نگاهی به کنداکتور شبکه سوم سیما امروز متوجه شدیم که پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم در برنامه ریزی این شبکه وجود دارد.

وضعیت نابسامان سکوهای ورزشگاه آزادی و وجود نخاله های موجود حاصل از ساخت و ساز شرایط بدی را در ورزشگاه ایجاد کرده بود و این اتفاق روز گذشته زمزمه های عدم پخش تلویزیونی را ایجاد کرد. با این حال به نظر می رسد برخی مشکلات موجود مرتفع شده است.

در این رابطه میثم فضلعلی ، مدیرگروه ورزش شبکه سه سیما اظهار داشت: با پیگیری و تلاشهای معاون فنی سازمان صدا و سیما و همکاران فنی سیما طی ۲۴ ساعته گذشته، ان شاالله پخش مستقیم بازی تیمهای پرسپولیس و آلومینیوم اراک ، طبق تقویم اعلامی و از ساعت ۱۹/۳۰ و از طریق برنامه “فوتبال برتر ” شبکه سه سیما انجام خواهد شد.

برنامه فوتبال برتر امروز حدودا از ساعت 18:52 به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و راس ساعت 19:30 نیز در جدول پخش شبکه سوم تلوییون مسابقه فوتبال دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم دیده می شود.

اگر این شبکه این دیدار را پخش نکند، هواداران پرسپولیس می توانند بازی را از طریق شبکه های اینترنتی مانند آپارات، آنتن این بازی را تماشا کنند.

جدول پخش و کنداکتور شبکه سوم سیما بین ساعت 18:52 الی 22 که مربوط به بازی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک است:

کنداکتور شبکه سوم برای بازی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک
کنداکتور شبکه سوم برای بازی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک

خرید پیراهن باشگاه پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا