ورزشیپرسپولیس

ترکیب رسمی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر فصل 1402-1403

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب احتمالی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر فصل 1402-1403 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب رسمی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک

IMG 20230809 183344 552

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، وحید امیری و شهاب زاهدی

بعد از برگزاری چندین مسابقه دوستانه پرسپولیس با برخی تیم های لیگ برتری پیش از شروع مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران در فصل جدید، ترکیب اصلی این تیم تقریبا مشخص شده است.

پرسپولیسی ها با همان ترکیب همیشگی چند بازی آخر فصل قبل احتمالا به دیدار رقبایشان در این فصل خواهند رفت و فقط کنعانی زادگان جایگزین ولسیانی خواهد شد.

در خط حمله نیز با توجه به انتقال عیسی آل کثیر از پرسپولیس به سپاهان، شاهد حضور شهاب زاهدی در نوک پیکان قرمزها خواهیم بود.

با توجه به مسابقات زیادی که پرسپولیس در فصل جدید دارد و باید در سه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود احتمالا یحیی گل محمدی از سیستم چرخشی در ترکیب خود استفاده نماید.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی لئو لینک دروازه بان برزیلی مدنظر پرسپولیس کیست؟ + فیلم دروازه بانی او

ترکیب احتمالی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر فصل 1402-1403
ترکیب احتمالی پرسپولیس با آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر فصل 1402-1403

احتمال می رود گل محمدی از ولسیانی ، پورعلی گنجی و کنعانی زادگان به صورت چرخشی در بازی های پیش رو استفاده کند یا در هافبک دفاعی از مسعود ریگی، میلاد سرلک و سینا اسدبیگی به طور متناوب در ترکیب خود بهره ببرد.

باید منتظر ماند و روزهای سخت لیگ برتر فوتبال ایران فرا برسد و دید که تفکرات یحیی گل محمدی در استفاده از بازیکنان خود در ترکیبش چیست؟

گفتنی است هنوز تیم پرسپولیس دروازه ذخیره و مطمئنی برای علیرضا بیرانوند پیدا نکرده است و گل محمدی باید این ریسک را بپذیرد که هر احتمالی برای هر بازیکن اتفاق خواهد افتد اعم از مصدومیت، محرومیت و یا چالشی های دیگر.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا | کانال آیگپ |  کانال بله |  کانال گپ

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=36269

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا