استقلالورزشی

کارشناس داوری بازی استقلال و نفت آبادان در هفته 1 لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کارشناس داوری بازی استقلال تهران و صنعت نفت آبادان امروز پنجشنبه 19 مرداد 1402 در هفته ۱ مسابقات فوتبال لیگ برتر به قضاوت موعود بنیادی فر مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

کارشناس داوری مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال و صنعت نفت آبادان

بازی دو تیم فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان امروز پنجشنبه 19 مرداد 1402 در حالی در آبادان برگزار شد که این دیدار نیز مثل بازی دیروز پرسپولیس حرف و حدیث هایی درباره داوری داشت.

تیم داوری این بازی را موعود بنیادی‌فرد، محمدرضا منصوری، قهرمان نجفی و میثم حیدری تشکیل می دادند. در ادامه به بعضی از صحنه‌های مشکوک داوری این مسابقه می پردازیم.

فیلم کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت – استقلال 

صحنه مشکوک به پنالتی

این صحنه جنجالی روی یک ارسال توپ رقم خورد و باعث شد تا دیدار صنعت نفت با استقلال نیز به جمع مسابقاتی اضافه شود که با صحنه داوری همراه بوده است.

در این صحنه بعد از پرتاب توپ، ارسلان مطهری در حال کنترل توپ بود که با برخورد مدافع صنعت نفت آبادان سرنگون شد و در حالی که بازیکنان استقلال معتقد به پنالتی بودند، داور از این صحنه به سادگی گذشت.

کارشناسان داوری وبسایت ورزش سه نیز مشغول ارائه دیدگاه خود در این باره هستند. در همین حین باشگاه استقلال نیز با انتشار یک ویدیو مدعی شده که در این صحنه پنالتی مسلم است.

محمدرضا ابوالفضلی: پنالتی نیست، ادامه بازی.

❌ محمدحسین ترابیان: این صحنه نیاز به کارشناسی ندارد و یک خطای خیلی واضح و روی مهاجم است.

❌ مهدی عالیقدر: صددرصد پنالتی است.

❌ بابک وسیله بر: در این صحنه داور به علت عدم جایگیری مناسب و نداشتن زاویه دید، خطای هل دادن مدافع را ندیده و به اشتباه ادامه بازی داده است. اعلام پنالتی محرز بود.

❌ ابراهیم میرزابیگی: مدافع صنعت نفت مرتکب خطا شد و باید یک ضربه پنالتی اعلام‌ می‌شد.

ویدیو/ کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره صحنه رخ داده در دقیقه 3 بازی استقلال و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: در این صحنه بازیکنان صنعت نفت اعتقاد به اخراج مرادمند مدافع استقلال داشتند اما وقتی صحنه را بازبینی کنیم، متوجه می‌شویم که فاصله مهاجم صنعت نفت با دروازه استقلال زیاد است. ضمن اینکه مدافع استقلال با وی فاصله کمی دارد، بنابراین فرصت آشکار گلزنی نبود. مرادمند نهایتاً باید کارت زرد دریافت می‌کرد و اعتراض بازیکنان صنعت نفت بی‌مورد بود.

وی در خصوص صحنه مشکوک خطای زبیر نیک نفس، عنوان کرد: در دقیقه 13 نیک نفس مرتکب خطا شد و به دلیل بی پروایی و بی‌احتیاطی باید کارت زرد می‌گرفت.

کارشناس داوری درباره صحنه گل اول استقلال که برخی اعضای صنعت نفت اعتقاد بر خطای بازیکنان آبی پوش داشتند، گفت: در این صحنه خطایی رخ نداد و گل به شکل سالمی به ثمر رسید. اتفاق خاصی رخ نداد که بگوییم بازیکن استقلال مرتکب خطا شده است.

کانال باغستان نیوز در سروش

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

  1. بیعدالتی ؟؟؟؟؟چقدر پررو هستید شما موعود بنیادی فر داور محبوب شما و جواد چکش بحرینی رو براتون گذاشتند دیگه چی میخواستید ؟؟؟؟؟؟؟

    1. تقصیراستقلال اینکه اون زمان اسمش تاج بود استقلال چیکارکنه حتاتادسته هم فرستاد ولی استقال بالا اومد بازنمیزاشتن استقلال بمونه::آخرش راضی شدن داریشوبگیرن توترکیه ایران ویه شهراروپایی دارایی داشت::بعد سه تا اسم پیشنهادکردن استقلال تختی آزادی ::بازتختی روبرمیداشتن طرفداراشن چندبرابرمیشودخالک برسر استقلال روانتخاب کردن تختی روهم انتخاب میکردن با ابروی بیچاره بازی میشود همین خوبه بابه رضایت خدا

دکمه بازگشت به بالا