ورزشی

ساعت دقیق بازی آ.ث میلان و اینتر امشب دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تیم های آ.ث میلان و اینتر در مسابقات هفته 33 سری آ ایتالیا امشب مصاف هم خواهند رفت.

بازی میلان و اینتر ساعت چنده ؟

بازی آث میلان و اینترمیلان امشب دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۵ برگزار می شود.

ساعت دقیق بازی آ.ث میلان و اینتر امشب دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ساعت دقیق بازی آ.ث میلان و اینتر امشب دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اینترمیلان شایسته کسب قهرمانی در این فصل است

استفانو پیولی سرمربی آث میلان در کنفرانس خبری پیش از بازی با اینتر اذعان داشت تیم سیمونه اینزاگی کاملا شایسته کسب اسکودتو در این فصل است.

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب و در چارچوب رقابت‌های هفته‌ی سی‌وسوم سری آ ایتالیا دربی میلان بین دو تیم اینتر و آث میلان برگزار خواهد شد. این دربی جدال تیم‌های اول و دوم جدول است اما با اختلافی  ۱۴ امتیازی. پیروزی تیم اینتر در این بازی به معنی قهرمانی این تیم در این فصل سری آ خواهد بود.

استفانو پیولی سرمربی میلان در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد تیم اینتر صحبت کرد. او معتقد است اینتر شایسته کسب اسکودتو در این فصل است، اما تیم او تمام تلاش خود را می‌کند تا اجازه ندهد آنها جام را در دربی میلان ببرند. پس از حذف از لیگ اروپا در مقابل رم، میلان پیولی خود را برای دربی مقابل نراتزوری آماده می‌کند.

پیولی با توجه به شکست مقابل رم، اظهار داشت: روزهای اخیر برای ما سخت گذشت، زیرا باخت بدی داشتیم. ما راضی نبودیم، اما سعی کردیم روی کاری که فردا باید انجام شود تمرکز کنیم. شاید ما خوشبینانه فکر می‌کردیم که رم نمی‌تواند به ما گل بزند.

در مورد ادامه کار با میلان: ما بیش از حد و برای مدت طولانی در مورد آن صحبت کرده‌ایم، که به نفع کسی نبوده است. میلان من هنوز چیزهای زیادی برای دادن دارد. من علاقه‌ای به انتقاد ندارم، روزنامه نگاران و هواداران می‌توانند انتقاد کنند و قضاوت کنند، برخی با احترام بیشتر، برخی با کمتر.

پیروزی در دربی دلامادولینا، تا حدودی می‌تواند خشم هواداران میلان از پیولی را بابت حذف از لیگ اروپا کاهش دهد، اما همچنان صحبت در مورد وضعیت سرمربی آینده میلان بسیار است. جدای از کسب هر نتیجه در دربی باید منتظر ماند و دید زلاتان ابراهیموویچ چه برنامه‌ای برای آینده روسونری دارد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=62488

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا