ورزشی

ساعت بازی والیبال نوجوانان ایران مقابل فرانسه در فینال

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت و زمان دقیق بازی والیبال نوجوانان تیم ملی ایران مقابل فرانسه در مسابقه فینال مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال جهان در سال ۲۰۲۳ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی والیبال نوجوانان ایران در برابر فرانسه

دیدار نهایی هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال جهان با حضور دو تیم ایران و فرانسه ساعت 2:30 بامداد روز شنبه 21 مردادماه به وقت تهران برگزار خواهد شد تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها مشخص شود.

بیشتر بخوانید:

نتیجه بازی والیبال نوجوانان ایران مقابل فرانسه در فینال زیر ۱۹ سال

تیم ایران در مرحله مقدماتی موفق به شکست کره‌جنوبی، پورتوریکو و کلمبیا شد و با شکست فنی تیم نیجریه با چهار برد و 12 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه سوم راهی مرحله حذفی شد.

ملی‌پوشان نوجوان ایران در مرحله یک هشتم نهایی صربستان را از پیش رو برداشتند و با شکست بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی حریف کره جنوبی‌ در مرحله نیمه‌نهایی شدند.

بیشتر بخوانید:

نتیجه و خلاصه بازی والیبال نوجوانان ایران مقابل کره جنوبی

در دیدار رده‌بندی نیز تیم‌های آمریکا و کره جنوبی برای کسب مقام سومی و مدال برنز از ساعت 23:30 دقیقه روز جمعه 20 مرداد به وقت تهران به مصاف هم می‌روند.

والیبال نوجوانان ایران امسال چهاردهمین حضور خود را در مسابقات قهرمانی جهان تجربه می‌کند. تیم ملی نوجوانان ایران در 13 دوره قبلی 6 بار بر روی سکو رفته و آخرین قهرمانی ایران به سال 2017 برمی‌گردد که تیم نوجوانان ایران با هدایت محمد وکیلی روی سکوی قهرمانی جهان در بحرین ایستاد.

اولین قهرمانی ایران به سال 2007 برمی‌گردد. دو نایب قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۹ و سه مدال برنز این رقابت‌ها در سال‌های ۲۰۰۳، 2015 و 2021 از دیگر افتخارات والیبال نوجوانان ایران در این رقابت‌هاست.

لینک کانال های باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی:

کانال باغستان نیوز در ایتا / کانال باغستان نیوز در سروش

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=37611

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا