ورزشی

ترکیب رسمی سپاهان اصفهان مقابل ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ترکیب رسمی سپاهان اصفهان مقابل ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ترکیب رسمی سپاهان اصفهان برابر ذوب آهن

پیام نیازمند – میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، محمد دانشگر، رامین رضائیان، محمدجواد حسین‌نژاد، رضا اسدی، محمد قربانی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

بیشتر بخوانید:

برنامه بازی های هفته دوم فوتبال لیگ برتر ۱۴۰۲ امروز و فردا

ذوب آهن – سپاهان ( چهارشنبه 25 مرداد 1402 / ساعت 21:00 ورزشگاه فولادشهر اصفهان)
داوران: مرتضی منصوریان، یعقوب سخندان، امین زاهدی، احمد محمدی – ناظر: نادر جعفری

در واقع به مانند دیدار برابر تراکتور که مورایس پس از اخراج نیلسون از هادی محمدی استفاده کرد، از محمد حسین نژاد جوان برای پر کردن جای محمد کریمی استفاده کرده که چندان قابل پیش بینی نبود.

با این وصف مثل همیشه پیام نیازمند سنگربان تیم خواهد بود که در این مسابقه بازوبند کاپیتانی را هم در روز غیبت محمد کریمی بر بازو دارد. محمدی و دانشگر دو مدافع میانی هستند و چپ و راست تیم هم به رضائیان و زکی پور سپرده شده است.

در خط میانی که شاهد تغییرات معنی داری هستیم، محمد قربانی و حسین‌نژاد جوان بازی خواهند کرد و یک خط جلوتر از آنها رضا اسدی یا فرشاد احمدزاده بازی می‌کند.

درنهایت خط هجومی سه نفره طلایی پوشان با شهریار مغانلو در نوک، رضا اسدی یا فرشاد احمدزاده در پست وینگر چپ و درنهایت با حضور رضا شکاری در پست وینگر چپ آرایش داده شده است.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=38342

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا