ورزشیپرسپولیس

بازیکن تازه جذب شده پرسپولیس هواداران را خوشحال کرد و یک نفر را ناراحت!

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره یاسین سلمانی بازیکن تازه جذب شده هواداران را خوشحال کرد و یک نفر را ناراحت! | کدام بازیکن جدا می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

چه بازیکنی با آمدن بازیکن تازه جذب شده از تیم پرسپولیس جدا می شود؟

باشگاه پرسپولیس با جذب بازیکن تازه جذب شده، حالا باید به فکر خروج یک بازیکن از تیمش باشد.

بیشتر بخوانید:

ضامن بمب نقل و انتقالات توسط درویش کشیده شد | کاپیتان پرسپولیسی شد

به علت پر بودن لیست بازیکنان تیم قرمزپوش پایتخت به نظر می رسد سینا اسدبیگی یکی از گزینه های خارج شدن از درب باشگاه باشد.

باشگاه پرسپولیس به خواسته یحیی گل‌محمدی به‌طور جدی با بازیکن تازه جذب شده وارد مذاکره شد و طرفین مذاکرات اولیه را با یکدیگر انجام دادند.

اما جالب اینکه یحیی تا الان موافق این انتقال نبود و ترجیح می‌داد خط هافبک تیمش را با یاسین سلمانی شلوغ نکند اما حالا با دلایلی دیگر به سراغ این خرید رفته است.

کادرفنی پرسپولیس بعد از بررسی همه شرایط جهت کنار گذاشتن یک بازیکن بزرگسال به این نتیجه رسیدند که یکی از هافبک‌ها را کنار گذاشته و بازیکن تازه جذب شده را جایگزین او کنند.

از این جهت که کاپیتان تیم ملی امید ایارن سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود و می‌تواند یک گزینه خوب برای یکی از هافبک‌های بزرگسال پرسپولیس باشد.

با این شرایط برای اضافه شدن مهاجم خارجی یکی از هافبک‌های سرخپوشان که احتمالا سینا اسدبیگی باشد باید به‌زودی پرسپولیس را ترک کند.

خرید پیراهن باشگاه پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید)

هنگام سفارش به اندازه و سایز پیراهن توجه بفرمایید و با توجه به اندازه های موجود سفارش دهید.

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=38695

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. من نمی‌دونم شماها کار و زندگی ندارید؟ که چی، مثلاً می‌خواین روحیه تیم رو خراب کنید، برو بفکر تیم خودت باش بابا، برووووو….

  2. تا دیروز که هانوفر بود والان شد سینا اسدبیگی چرا اینقدر از حسادت برا تیم حاشیه درست می کنید کیسه کشای پست فطرت به کوری چشم دشمنان حتی با ۶ هافبک هم بازی‌ها را با اقتدار می بریم چون پرسپولیس به برد عادت کرده وتا فینال جام باشگاهای آسیا میاد

    3
    3
دکمه بازگشت به بالا