ورزشی

کارشناس داوری بازی تراکتور و شارجه امارات در مرحله پلی آف

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کارشناس داوری بازی تراکتور تبریز ایران مقابل تیم شارجه امارات امروز سه شنبه 31 مرداد 1402 در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به همراه آنالیز صحنه مشکوک مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

کارشناس داوری بازی تراکتور ایران در برابر شارجه امارات

امروز سه شنبه 31 مرداد 1402 از ساعت 19:30 دو تیم تراکتور ایران و شارجه امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند.

تیم داوری دیدار تراکتور – شارجه : کیم جونگ- پارک کیونیونگ- جانگ جونپیل- کیم دائونگ ( همگی از کره جنوبی هستند )

محمدرضا ابوالفضلی، کارشناس داوری، در گفت‌وگو با ایسنا درباره قضاوت داور اهل کره جنوبی در دیدار تراکتور و شارجه که با پیروزی سه بر یک نماینده امارات به اتمام رسید، عنوان کرد: بازی درگیرانه‌ای بود و بارها در صحنه‌های مختلف بازیکنان دو تیم با هم درگیر شدند. داور به‌خوبی توانست بازی را مدیریت کند و با استفاده از کارت‌هایش نگذارد که بازی از کنترلش خارج شود.

بیشتر بخوانید

نتیجه بازی تراکتور مقابل الشارجه امارات امروز در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا

او درباره پنالتی اعلام‌شده روی مهاجم شارجه در دقیقه ۹۰ بیان کرد: بی‌دقتی و بی‌احتیاطی مدافع تراکتور این پنالتی را به حرفی اماراتی داد. مدافع تراکتور پس از ورود مهاجم به محوطه جریمه، در مقابل چشمان داور تعادل حریف را به هم می‌زند و اعلام پنالتی درست بود. جای‌گیری داور در این صحنه مناسب بود و زاویه خوبی نسبت به خطای انجام شده داشت.

منبع : ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا