ورزشیپرسپولیس

کارشناس داوری بازی پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در هفته سوم

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کارشناس داوری بازی پرسپولیس تهران مقابل ذوب آهن اصفهان دیروز پنجشنبه 2 شهریور 1402 در هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ برتر  و آنالیز صحنه های مشکوک داوری مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فیلم کارشناس داوری بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن

کارشناسی داوری پرسپولیس – ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر ایران در برنامه شب های فوتبالی

بیشتر بخوانید:

(نتیجه بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان  + خلاصه بازی)

نظر محمدرضا ابوالفضلی درباره گل آفساید پرسپولیس

محمدرضا ابوالفضلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد قضاوت رضا عادل در دیدار پرسپولیس و ذوب آهن که با تساوی یک بر یک به اتمام رسید، اظهار داشت: در دقیقه 63 مهاجم ذوب آهن پای راست خود را مقابل مدافع پرسپولیس گذاشت و برخورد ایجاد کرد. به همین دلیل این صحنه به هیج وجه خطا نبود و  تصمیم داور برای ادامه بازی درست بود.

 گل پرسپولیس به ذوب آهن آفساید بود
گل پرسپولیس به ذوب آهن آفساید بود

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درمورد صحنه گل تساوی پرسپولیس با ضربه گئورگی گولسیانی در دقیقه 84، عنوان کرد: مهاجم پرسپولیس در زمان ارسال توپ در موقعیت آفساید قرار داشت و این گل باید مردود می‌شد.

لحظه به ثمر رسیدن گل مشکوک پرسپولیس به ذوب آهن

نظر حیدر سلیمانی درباره صحنه گل مشکوک به آفساید پرسپولیس

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قضاوت رضا عادل در دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن که با تساوی یک بر یک پایان یافت، اظهار کرد: نمی‌توانیم بگوییم قضاوت داور خوب بود زیرا هر چقدر هم که تیم داوری در این بازی زحمت کشیده باشند، کمک داور در صحنه گل پرسپولیس اشتباه تاثیرگذار داشت و همین سبب می‌شود که بگوییم قضاوت تیم داوری خوب نبود

او درباره صحنه‌های حساس این دیدار عنوان کرد: در دقیقه ۸۲ اتفاقی پشت محوطه جریمه پرسپولیس رخ می‌دهد که خطایی نیست و برخورد مهاجم با مدافع سرخ‌ها طبیعی است. در صحنه گل پرسپولیس، کمک داور اشتباه فاحشی را انجام داد زیرا در هنگام ارسال، گولسیانی در موقعیت آفساید قرار داشت و گل پرسپولیس باید مردود اعلام می‌شد.

نظر بقیه کارشناسان داوری درباره گل پرسپولیس به ذوب آهن

❌ محمدرضا ابوالفضلی: زننده گل پرسپولیس، هنگام زدن ضربه به توپ جهت ارسال، در موقعیت آفساید قرار داشت لذا گل مردود بود.

❌ محمدحسین ترابیان: بر اساس زاویه دوربین، زمان ارسال توپ توسط بازیکن پرسپولیس، بازیکن مهاجم در آفساید قرار دارد و بازیکنی که در آفساید قرار دارد، گل را میزند.

❌ مهدی عالیقدر: صحنه بسيار ساده‌اي است جهت قضاوت آفسايد، گل در وضعيت آفسايد به ثمر رسيد.

❌ ابراهیم میرزابیگی: گل آفساید بود و کمک داور اشتباه کرد.

❌ تورج حق‌وردی: گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید.

❌ بابک وسیله‌بر: در این صحنه گل مردود بود و باید اعلام آفساید می‌شد. مهاجم زننده گل در هنگام ارسال (لمس) توپ توسط همدسته در آفساید بود.

❌ نوید مظفری: گل آفساید است. هنگام ارسال سانتر مهم‌ترین زمان برای تعیین این است که بازیکنی که توپ را در نهایت لمس می‌کند کجا قرار دارد. همان یک لحظه کافی است تا متوجه شویم گل پرسپولیس کاملا آفساید بود و باید مردود اعلام می‌شد.

رئیس کمیته داوران آفساید بودن گل پرسپولیس را تایید کرد

خداداد افشاریان،عنوان کرد: در هفته سوم مسابقات لیگ برتر،آرمان اسعدی،کمک داور اول بازی پرسپولیس و ذوب آهن که از کمک داوران الیت و بین المللی کشور هستند مرتکب اشتباه شد و گل پرسپولیس آفساید بود.
وی افزود:با ناظر مسابقه هم صحبت کردم و ایشان بر اشتباه کمک تاکید کرد.بر این اساس، وفق قانون و مطابق آیین نامه اسعدی محرومیتش را سپری خواهد کرد.
افشاریان خاطرنشان کرد:نکات مربوط به سایر مسابقات هفته سوم‌ در جلسه آنالیز بررسی شده و اطلاع رسانی خواهد شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=39407

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. نیاوردن وی ای ار تعمدیست برای همین موارد . بنده پرسپولیسی بودم و حالا از رنگ لباس شمر به شدت بیزارم. پارسال هم واقعا برای سپاهان حق خوری شد. متاسفم برای ورزش ، فرهنگ اقتصاد و و و . ولی پیشنهامیکنم ، جام ، دوتا باشه ، یکی برای باشگاه حاکم و دیگری برای ورزشکاران دیگه . به عنوان طرفدار اسبق ، نیازی به دیدن بازیها ندارم چون نتیجه مشخصه

    3
    1
دکمه بازگشت به بالا