اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

خبر جدیدی درباره طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره خبر جدیدی درباره طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

آخرین جزئیات درباره طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب طرح تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان شرکتی دستگاه‌های اجرایی در مجلس، تا شش ماه آینده همه افراد واجد شرایط، استخدام دولت خواهند شد.

حسین نوش آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا خاطرنشان کرد: با تصویب طرح تبدیل وضعیت و ساماندهی کارکنان شرکتی دستگاه‌های اجرایی در مجلس، تا شش ماه آینده همه افراد واجد شرایط، استخدام دولت خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

خبر خوش به کارمندان / طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت اصلاح شد

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی با تامین نظر شورای نگهبان، طرح ساماندهی کارکنان شرکتی دستگاه‌های اجرایی را به تصویب نهایی رساند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین ، قرچک و پیشوا افزود: بر اساس این قانون، کلیه دستگاه‌ های موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران موظفند ظرف حداکثر شش ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون با نیروهای شرکتی که به صورت غیرمستقیم و تمام وقت تا پایان سال ۱۴۰۱ در دستگاه‌های مربوطه مشغول به کار بوده و در سال ۱۴۰۲ نیز در همان دستگاه مشغول به خدمت هستند، قرارداد مستقیم بی‌واسطه منعقد کنند.

نوش آبادی تاکید کرد: سازمان اداری و استخدامی کشور وظیفه دارد ، ظرف سه ماه از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون ، آئین‌نامه اجرایی آن را به تصویب هیأت وزیران برساند و به کلیه دستگاه‌ها ابلاغ کند.

کانال باغستان نیوز در ایتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا