استقلالورزشی

زمان بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره  ساعت و تاریخ و روز و زمان دقیق بازی استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 1402 – 1403 مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

تاریخ و زمان دقیق بازی استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان

دو تیم فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان از هفته چهارم لیگ برتر در روز دوشنبه 6 شهریور 1402 از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

استقلال تهران در هفته سوم مسابقات لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم سپاهان اصفهان شکست خورد.

گفتنی است بازی تیم استقلال خوزستان در هفته سوم با تیم تراکتور به علت حضور تیم تبریزی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا لغو شده بود.

بیشتر بخوانید:

بازیکن خارجی استقلال در بیمارستان بستری شد | خبر بد به هواداران استقلالی

باشگاه استقلال تهران نسبت به قضاوت داوران معترض است و عقیده دارد که گل سپاهان در هفته قبل به استقلال در شرایط ناعادلانه به ثمر رسیده است.

روزبه چشمی بازیکن باتجربه آبی پوشان بعد از بازی سپاهان صحبت های تند و تیزی نسبت به داور داشت که بلافاصله بعد از این مصاحبه تا اطلاع ثانوی محروم شد.

باید منتظر ماند و دید که استقلال به روزهای خوب خودش برمی گردد و می تواند دوباره به صدر جدول لیگ برتر نزدیکتر شود.

استقلال خوزستان هم که در این فصل فقط دو بازی انجام داده است و تنها یک امتیاز کسب کرده است، امیدوار است تا بتواند تیم همنام تهرانی خود را متوقف سازد.

خرید ماگ طرح استقلال‌تهران

یک لیوان دسته دار ( ماگ ) با طرح دوستاره استقلال تهران بسیار شکیل و جذاب، هم می توانید خودتان استفاده نمایید و هم می توانید به عنوان هدیه به دوست استقلالی بدهید. با سفارش آنلاین از دیجی کالا این محصول را درب منزل تحویل بگیرید. ( جهت ثبت سفارش روی عکس زیر کلیک (لمس) کنید)
ماگ طرح استقلال کد 300
ماگ طرح استقلال کد ۳۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا