ورزشی

استوری تهدیدآمیز رضا کرمانشاهی مدیر تراکتور علیه هواداران سپاهان

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره استوری تهدیدآمیز رضا کرمانشاهی مدیر تراکتور برای هواداران سپاهان مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

ماجرای استوری تهدیدآمیز رضا کرمانشاهی چه بود؟

امروز صبح استوری‌ای‌ در صفحه شخصی رضا کرمانشاهی، مدیر اجرایی باشگاه تراکتور  درمورد شرایط هوادار این تیم در بازی با سپاهان دچار وخامت حال شده بود با این مضمون  ” حال هواداری که دچار حادثه شده بود بهتر است اما این بازی برگشت هم دارد” منتشر شد.

البته این استوری به سرعت از صفحه کرمانشاهی پاک شد‌.

استوری تهدید آمیز رضا کرمانشاهی مدیر تراکتور برای هواداران سپاهان
استوری تهدید آمیز رضا کرمانشاهی مدیر تراکتور برای هواداران سپاهان

او در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد دلیل انتشار این استوری و اینکه گفته می‌شود با این اقدام قصد تهدید هواداران سپاهان را داشته است، اظهار داشت: اصلا چنین قصدی نداشتم زیرا حال هوادار تیم ما به خاطر هیجان بازی بد شده بود و این موضوع ارتباطی به هوداران سپاهان ندارد که بخواهیم کسی را تهدید کنیم.

وی افزود: همیشه هواداران تیم‌های دیگر برای من قابل احترام هستند و به خودم اجازه نمی‌دهم به هیچکس اهانت کنم. انتشار این استوری هم فقط به خاطر نتیجه‌ای بود که تیم م مقابل سپاهان کسب کرد. در واقع کری‌ خواندن جزئی از فوتبال است و من می‌خواستم بگویم در بازی برگشت این نتیجه را جبران می‌کنیم‌.

 سپاهان از مدیر تراکتور شکایت می‌کند

به دنبال از هوش رفتن یکی از هواداران تراکتور در بازی با سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، باشگاه سپاهان با انتشار بیانیه‌ای و با استناد به اسناد پزشکی، ححمله عصیب را دلیل از هوش رفتن هوادار تراکتور اعلام کرد و مدعی شد تنش هواداران دو تیم عامل چنین اتفاقی نبوده است.

به دنبال این اتفاق رضا کرمانشاهی، مدیر اجرایی تراکتور با انتشار استوری در اینستاگرام خود نوشت: «خدا را شکر حال هواداری که حادثه دیده بود بهتره، این بازی برگشت هم دارد.»

پیگیری های  حاکی از آن است باشگاه سپاهان تصمیم گرفته تا از کرمانشاهی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کند چون متن مدیر اجرایی تراکتور، برای هواداران سپاهان تهدیدآمیز بوده است.

کانال باغستان نیوز در ایتا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=37740

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا