ورزشیپرسپولیس

مهاجم خارجی پرسپولیس در این فصل روی هوا! | آب پاکی رو دست پرسپولیسی ها

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره مهاجم خارجی پرسپولیس در این فصل روی هوا! | آب پاکی رو دست پرسپولیسی ها ریخته شد مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

فیلم صحبت های مدیر روابط عمومی درباره مهاجم خارجی پرسپولیس

تلویزیون اینترنتی باشگاه غیرمستقیم آب پاکی رو روی دست هوادارا ریخت که به دلیل مشکلات مالی خبری از جذب مهاجم نیست!

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی نتایج پرسپولیس را در گروه مرگ مشخص کرد | همراه با جدول گروهی

پیش از این رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفته بود جلسه‌ای با کادرفنی و گل‌محمدی داشتیم. شاید کادرفنی بیش از 50 مهاجم خارجی را زیر نظر گرفت ولی بازیکنی که بتواند مشکل پرسپولیس را حل کند پیدا نشده است. باید بازیکنی بیاید که از نفرات ما بهتر باشد. تا امروز بازیکنی که بتواند مشکل پرسپولیس را حل کند پیدا نشده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بودجه شما برای جذب مهاجم خارجی چقدر است؟ تصریح کرد: مثل بازیکنان دیگر است اما فکر کنم از سقف بودجه‌مان بالا بزند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که سرخپوشان تا الان 325 میلیارد هزینه کرده‌اند و می‌خواهند مهاجم خارجی هم به خدمت بگیرد‏، خاطرنشان کرد: نه زیر این مبلغ است، 317 میلیارد است ضمن اینکه ما دوبازیکن را هم آزاد کردیم و هزینه ما پایین می‌آید. در حد بازیکنان دیگر پول هست که به آنها بدهیم.

خرید پیراهن پرسپولیس

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس را ارزان تر از همه جا آنلاین از دیجی کالا بخر ( برای خرید روی عکس زیر کلیک کنید تا از دیجی کالا سایز خودتان را انتخاب کنید و سفارش دهید)

پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس
پیراهن ورزشی مردانه آلشپرت مدل پرسپولیس

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=39605

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا