ورزشی

اخراج بهروز عطایی از سرمربی گری والیبال ایران واقعیت دارد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره اخراج بهروز عطایی از سرمربی گری والیبال ایران واقعیت دارد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید

آیا خبر اخراج بهروز عطایی از تیم ملی والیبال ایران صحت دارد؟

بعد از شکست تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی مردان آسیا در سال 2023 از تیم ژاپن در فینال، بسیاری از کارشناسان و هواداران به تیم ملی خواهان برکناری بهروز عطایی از سرمربی گری ایران شده اند.

آن‌ها اعتقاد دارند که او سطح والیبال ایران را چه در مسابقات لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ و چه در مسابقات قهرمانی والیبال آسیا پایین آورده است و بعضی از بازیکنان مطرح ایران را کنار گذاشته است.

در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بعضی از کاربران با هشتگ #اخراج_عطایی کارزار برکناری او را شروع کرده اند و از فدراسیون والیبال خواسته اند که به جای او یک مربی با تجربه خارجی بیاورند.

برخی از علاقه‌مندان به والیبال معتقدند که بهروز عطایی مرد روزهای سخت نیست و تدبیر و تاکتیکی برای بازی های مهم و سخت ندارد و اکثر بردهای او با تیم های سطح پایین است.

شاگردان بهروز عطایی در اولین مسابقه جدی خود در مسابقات قهرمانی آسیا هیچ حرفی برای گفتن نداشتند. هواداران عصبانی در سالن والیبال ارومیه به شدت علیه عطایی شعار دادند.

فدراسیون والیبال هیچ برنامه‌ای برای ایجاد تغییرات ندارد. در واقع  خبر رسیده که فدراسیون لیست کادر فنی خود را برای بازی‌های آسیایی اعلام کرده و امکان تغییر آن وجود ندارد.

از طرف دیگر خود مدیران فدراسیون والیبال و در راس آن‌ها محمدرضا داورزنی معتقد هستند که هنوز هم فرصت خوبی برای تغییرات گسترده نیست و باید فعلا به همین کادر زمان داد.

ژاپن در بازی فینال با نتایج ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد. و تیم ایران نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

بیشتر بخوانید:

نتیجه بازی والیبال ایران مقابل ژاپن در فینال قهرمانی آسیا

ایران پیش از این هم در لیگ ملت‌ها با بهروز عطایی عملکرد فوق‌العاده ضعیفی داشت و حالا در شکست بعدی، شاهد از دست رفتن جایگاه قهرمانی خود در آسیاست.

کانال باغستان نیوز در ایتا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=39699

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا