ورزشیاستقلال

کارشناس داوری بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان در هفته ۴ لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره کارشناس داوری بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان در هفته ۴ لیگ برتر مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

کارشناس داوری مسابقه استقلال تهران مقابل استقلال خوزستان

دو تیم فوتبال استقلال تهران و استقلال خوزستان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز دوشنبه ششم شهریور 1402 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

تیم داوری این بازی را امیرسامان سلطانی به عنوان داور اصلی و علیرضا مرادی و محمدصالح عرب آبادی به عنوان کمک داوران و فرزاد منصوری به عنوان داور چهارم تشکیل می دادند.

فیلم کارشناسی داوری استقلال – استقلال خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر ایران

در ادامه به بعضی از صحنه های مشکوک داوری می پردازیم و نظریات برخی از کارشناسان داوری را آورده‌ایم.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قضاوت امیرسامان سلطانی در دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و استقلال خوزستان اظهار داشت: پیش از اینکه توپ در صحنه گل به مهرداد محمدی برسد، یک بازیکن استقلال که در شرایط آفساید قرار داشت، روی مدافع حریف تأثیر داشت که داور باید آفساید او را اعلام می‌کرد.

کارشناس داوری فوتبال ایران در مورد صحنه‌های مشکوک به پنالتی تصریح کرد: در برخورد مهرداد محمدی با طیبی در محوطه جریمه استقلال خوزستان، خطای پنالتی رخ نداد و شاهد شبیه‌سازی بودیم. بازیکنان استقلال در دقیقه 69 اعتقاد به خطای پنالتی داشتند که ادامه بازی تصمیم درستی بود. توپ در دقایق آخر به دست مدافع استقلال خورد که پنالتی نبود.

همچنین هادی دزفولی، دیگر کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد تصمیمات داور دیدار استقلال – استقلال خوزستان، به خبرگزاری تسنیم گفت: گل استقلال در شرایط سالم به ثمر رسید، اما شهامت لازم در میان داوران ما وجود ندارد. داور تا دقیقه پایانی اشتباه تأثیرگذاری نداشت، اما توپ در محوطه جریمه استقلال به دست مدافع این تیم برخورد کرد و باید به سود استقلال خوزستان پنالتی اعلام می‌شد.

وی برخلاف میرزابیگی، گل استقلال را درست خواند و خاطر نشان کرد: این گل در شرایط سالم به ثمر رسید. با این حال داوران مقابل تیم‌های بزرگ، کوتاهی می‌کنند. آنها می‌گویند حقوق داوران کم است؛ آیا اگر تغییری در دریافتی آنها حاصل شود، تغییری در داوری‌ها خواهیم دید؟ رئیس کمیته داوران نباید از داوران دفاع کند و نمی‌توان از این اشتباهات گذشت. حمایت غلط از داوری، ما را به قهقرا می‌برد.

علی میرزابیگی دیگر کارشناس داوری هم اعلام کرد که ایمان سلیمی در وضعیت آفساید قرار داشت و به دلیل دخالت در بازی حریف و تأثیر بر روی توانایی مدافع در دفع توپ، گل استقلال باید مردود اعلام می‌شد.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=39848

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا