اخبار روزاخبار مهم و فوری

ماجرای امیرحسین ثابتی در دانشگاه صنعتی شریف چیست؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره استاد شدن امیرحسین ثابتی در دانشگاه صنعتی شریف مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ماجرای امیرحسین ثابتی استاد دانشگاه شریف چیست؟

امیرحسین ثابتی، مجری برنامه جهان‌آرا  حضورش در دانشگاه شریف را تایید کرد اما اخباری از منتفی شدن این اقدام منتشر شده است.

به گزارش باغستان نیوز به نقل از شهرآرانیوز، از روز گذشته خبرهایی درباره امیرحسین ثابتی، مجری تلویزیون، منتشر شد که از استاد شدن او در دانشگاه صنعتی شریف حکایت دارد.

استاد شدن امیرحسین ثابتی در دانشگاه صنعتی شریف
استاد شدن امیرحسین ثابتی در دانشگاه صنعتی شریف

در این خبرها آمده است: «مجری برنامه جهان‌آرا که دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران دارد، قرار است از مهرماه امسال در دانشگاه شریف درس «انقلاب اسلامی» را تدریس کند.»

این خبر  تاکنون واکنش‌های بسیاری را در برداشته و با انتقاداتی همراه بوده است.

چرا نباید در دانشگاه تدریس کنم؟ مگر قرار است با ۱۵ سال تحصیل در رشته علوم سیاسی از مقطع لیسانس تا فوق لیسانس و دکترا، بروم فیزیک کوانتوم درس بدهم؟

دقیقا در رشته‌ای که در بهترین دانشگاه‌های این کشور درسش را تا عالی‌ترین مقطع خواندم، قرار است برای دانشجویان کارشناسی درس بدهم… ارتباط این مسئله را با اخراج فلان استاد از این دانشگاه متوجه نمی‌شوم. چون نه قرار است رشته او را درس بدهم و نه قرار است در دانشگاه شریف هیئت علمی شوم.

بیشتر بخوانید:
دستور سریع رئیس جمهور به بانک ها برای پرداخت تسهیلات مسکن

امیرحسین ثابتی کیست؟

امیر حسین ثابتی مجری تلویزیونی متولد دهه شصت است. او  مدرک کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران و دکترا در رشته علوم سیاسی -اندیشه سیاسی در اسلام را دارد که دبیر سیاسی اسبق بسیج دانشگاه تهران و مجری صداوسیما نیز در سوابق اجرایی او دیده می‌شود.

اجرای ثابتی در برنامه جهان آرا نیز با حواشی همراه بود از جمله اینکه، در روز دوازدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ مهمان‌هایی داشت که برنامه را به‌صورت ناگهانی ترک کردند

تدریس مجری صدا و سیما در دانشگاه شریف، منتفی شد

درحالیکه خبر استاد شدن امیرحسین ثابتی روی خروجی بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است، در کانال روزنامه شریف این خبر منتفی اعلام شده است.  در این خبر آمده است:

نام استاد درس گروه ۱۶ انقلاب اسلامی با کد ۳۷۶۲۶ که قرار بود ویژه ورودی‌های ۴۰۲ و با تدریس «امیرحسین ثابتی» ارائه شود، فعلاً از روی سامانه edu برداشته شد و ظرفیت درس هم منفی یک نوشته شده که به معنی معلق بودن کلاس است.

کانال باغستان نیوز در ایتا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=39920

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا