اخبار روزاخبار مهم و فوری

ماجرای اعتراض پرستاران بیمارستان میلاد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ماجرای اعتراض پرستاران بیمارستان میلاد مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید

ماجرای اعتراض پرستاران بیمارستان میلاد چیست؟

انتشار ویدیویی در فضای مجازی مبنی بر تجمع برخی از پرسنل و کادر درمان و پرستاران بیمارستان میلاد که گفته می‌شود نسبت حقوق و وضعیت قراردادی خود معترض هستند خواستار بهبودی وضعیت حقوق آنها و قراردادشان با این بیمارستان می‌باشد.

از دوران کرونا تا به حال پرستاران و کادر درمان زحمات بسیار زیادی کشیدند و امیدواریم که وزارت بهداشت به وضعیت و ناراحتی آنها رسیدگی کند.

این در حالیست که در بسیاری از کشورهای اروپایی و حتی آسیایی برای جذب کادر درمان و پرستاران گوی را از یکدیگر می‌ربایند و باید کشورمان قدردان پرستاران و کادر درمانی باشد که با حقوق کم همچنان به صورت دلسوزانه در اختیار و خدمت مردم هستند.

بیشتر بخوانید:
پژو با کاهش چشمگیر قیمت خودروها خبرساز شد!

لازم به ذکر است که بیمارستان میلاد یکی از بیمارستان‌های تحت پوشش تامین اجتماعی بوده که روزانه بیماران بسیار زیادی از سراسر ایران به این بیمارستان مراجعه می‌کند و تحت درمان قرار می‌گیرند

بیمارستان میلاد یکی از بهترین و مجهزترین بیمارستان‌های کشورمان بوده که در نزدیکی برج میلاد در تهران واقع شده است باید ببینیم که در روزهای آینده وزیر بهداشت چه تدابیری برای وضعیت کادر درمان و پرستاران بیاندیشد.

کانال باغستان نیوز در ایتا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=39923

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا