ورزشی

ساعت بازی تیم ملی ایران مقابل بلغارستان امروز پنجشنبه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره ساعت بازی تیم ملی ایران مقابل بلغارستان امروز پنجشنبه مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی فوتبال ایران در برابر بلغارستان

دو تیم فوتبال ایران و بلغارستان امروز پنجشنبه 16 شهریور 1402 از ساعت 19:30 در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند.

تیم فوتبال بلغارستان در حالی با ایران دیدار می کند آنها بایستی طی روزهای آینده برای حضور در مسابقات جام ملت های اروپا به مصاف مونته نگرو بروند.

بیشتر بخوانید:

ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران با بلغارستان در بازی دوستانه

تیم‌بلغارستان دیگر آن تیم پر قدرت سالیان دور نیست که ستاره ای چون هریستو استویچکوف داشت با این حال آنها در بازی با ایران به دنبال یک آماده سازی مناسب برای بازی های مقدماتی جام ملت های اروپا ۲۰۲۴ هستند.

هدایت بلغاری ها را ملادن کریستاییچ برعهده دارد و او بدون شک می کوشد که از بازی با ایران بیشترین بهره را ببرد.

در سوی مقابل تیم ایران قرار دارد. امیر‌ قلعه نویی در این بازی به دنبال ایجاد هماهنگی میان بازیکنان تیم ملی و تاکتیک هایش است و در حالی که خیلی ها این بازی را یک بازی دوستانه نامناسب می دانند، تحت هر شرایطی قلعه نویی خواهد کوشید تا از این بازی هم بهره خود را ببرد، بهره ای که هماهنگی ملی پوشان و تطابق آنها با سیستم های کادرفنی است. در حال حاضر ترکیب تیم ملی ایران کامل است و باید دید چه اتفاقی در بازی پیش رو خواهد افتاد.

این دومین مسابقه رسمی بلغارستان و ایران است. پیش از این تیم ملی در اردیبهشت 1357 در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف بلغارستان رفت که آن بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید و تک گل ایران را هم علی پروین به ثمر رساند.آن زمان تیم ملی خود را برای حضور در جام جهانی 1978 ارژانتین آماده می کرد. این مسابقه تقریبا 45 سال بعد از مسابقه اول برگزار می شود.

کانال باغستان نیوز در ایتا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا