اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا نام شهرک اکباتان به شهرک شهید آرمان تغییر پیدا کرده است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره اینکه آیا نام شهرک اکباتان به شهرک شهید آرمان تغییر پیدا کرده است؟مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

چرا نام شهرک اکباتان به شهید آرمان تغییر پیدا کرد؟

برخی تصاویر منتشر شده از تغییر نام شهرک اکباتان به «شهید آرمان» در تابلوهای شهری با اسپری و از سوی افراد ناشناس حکایت دارند.

به گزارش خبرآنلاین ، برخی از فعالان اصولگرا با انتشار تصاویر این تغییر و با هشتگ #شهید آرمان در صفحات شبکه های اجتماعی خود ، نوشته اند:«فعلا با تغییر اسم شروع کردیم :)»

این در حالی است که علیرضا نادعلی ،سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران دیروز اعلام کرد: این شورا در زمینه نام گذاری معابر و بوستان‌های شهر به نام مبارک شهدا فعال است، اما تعیین نام و تغییر نام شهرک‌ها در حوزه اختیارات شورای اسلامی شهر تهران نیست و این موضوع به هیات مدیره شهرک‌ها مربوط می‌شود.

نام شهرک اکباتان به شهرک شهید آرمان تغییر پیدا کرده است؟۴ نام شهرک اکباتان به شهرک شهید آرمان تغییر پیدا کرده است؟۳ نام شهرک اکباتان به شهرک شهید آرمان تغییر پیدا کرده است؟۲ نام شهرک اکباتان به شهرک شهید آرمان تغییر پیدا کرده است؟

واکنش سخنگوی شورای شهر به امکان تغییر نام شهرک اکباتان

سخنگوی شورای شهر تهران در مورد امکان تغییر نام شهرک اکباتان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا نادعلی در پایان جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در مورد انتشار اخباری مبنی بر تغییر نام شهرک اکباتان، گفت: پس از شهادت “آرمان علی وردی” هزارن تماس با کمیسیون تعیین نام و کمیسیون فرهنگی شورای شهر برقرار شد و عمده مطالبات نیز تغییر نام شهرک اکباتان به شهرک آرمان بود.

وی افزود: ما نمی‌توانیم ورودی به تغییر نام شهرک‌ها داشته باشیم؛ چرا که هر شهرکی هیات امنا دارد و بر اساس قانون، شورای شهر تنها می‌تواند در تغییر نام معابر، میادین، بوستان‌ها و تاسیساتی که تحت پوشش مدیریت شهری است، وارد شود.

نادعلی با بیان اینکه به دلیل پاسخگویی به حجم احساسات مردمی وظیفه داریم که در حداقل زمان ممکن معبری مناسب در محل شهادت یا محل زندگی وی نامگذاری کنیم، گفت: روز شنبه جلسه فوق‌العاده کمیسیون نامگذاری است تا بتوانیم برای جلسه علنی روز یکشنبه تغییر نام را پیشنهاد دهیم.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=4087

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا