ورزشی

نتیجه و خلاصه بازی تیم ملی امید ایران مقابل افغانستان دیروز شنبه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه و خلاصه بازی تیم ملی امید ایران مقابل افغانستان امروز شنبه مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

خلاصه بازی تیم امید ایران مقابل افغانستان

گل اول ایران به افغانستان توسط قربانی

دقیقه 30 – محمد قربانی (ایران 1 – 0 افغانستان):  ارسال کرنر حسین‌نژاد در حال خروج از زمین بود، پیگیری دانیال ایری نگذاشت توپ از زمین خارج شود و او ضربه سر توپ را برای قربانی ارسال کرد و در ادامه محمد قربانی با ضربه سر دروازه افغانستان را باز کرد.

گل دوم ایران به افغانستان توسط حسین گودرزی

دقیقه 37 – حسین گودرزی (ایران 2 – 0 افغانستان): ارسال حسین‌نژاد از سمت چپ با ضربه سر حسین گودرزی همراه شد و دروازه افغانستان برای بار دوم باز شد.

گل سوم امید ایران به افغانستان توسط صیادمنش

دقیقه ۵۸ – الهیار صیادمنش (ایران ۳ – ۰ افغانستان): پس از چند کار ترکیبی توپ به امیر جعفری رسید، ارسال او به آریا یوسفی رسید و او با سر الهیار را مقابل دروازه خالی قرار داد و ضربه سر صیادمنش به گل تبدیل شد.

گل چهارم ایران به افغانستان توسط حسین نژاد

دقیقه 74 – محمدجواد حسین نژاد (ایران 4 – 0 افغانستان) : حسین نژاد روی یک حرکت پا به توپ با استیل خاص خود تا پشت محوطه جریمه افغانستان پیش رفت و با یک ضربه روی پا گل زیبا به ثمر رساند.

نتیجه بازی تیم ملی امید ایران برابر افغانستان

تیم ملی امید ایران موفق شد با نتیجه 4 بر 0  تیم امید افغانستان را شکست بدهد.

امید ایران – امید افغانستان – 18 شهریور 1402 – ساعت 15:30 
مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 
ورزشگاه : استادیوم لوکوموتیو تاشکند

بیشتر بخوانید:

برنامه بازی های تیم فوتبال امید ایران در مرحله اول انتخابی المپیک ۲۰۲۴

ترکیب تیم امید ایران:

محمدرضا خالدآبادی | دانیال ایری | محمدرضا بردبار | سامان تورانیان (۵۷’ آریا یوسفی) | حسین گودرزی (76′ محمدامین حزباوی) | محمد قربانی (62′ محمدمهدی احمدی) | محمدجواد حسین‌نژاد | علی پوردار | مهدی هاشمی‌نژاد | امیر جعفری (62′ علیرضا باویه) | اللهیار صیادمنش

سرمربی: رضا عنایتی

اتفاقات نیمه اول بازی

دقیقه 5: اشتباه مدافعان تیم ملی ایران یاما شیرزاد مهاجم افغانستان را از نیمه زمین تک به تک کرد که مکث و تعلل این بازیکن باعث شد مدافعان ایران برگردند و این فرصت طلایی از دست آنها برود.
*دقیقه 15: ارسال تورانیان با ضربه سر چکشی صیادمنش همراه شد که دروازبان افغانستان با جاگیری مناسب توپ را مهار کرد.
دقیقه 19: پاس بلند و در عمق بردبار به امیر جعفری رسید و این بازیکن  در شرایط تک به تک با ضربه ای ضعیف توپ را به دستان دروازبان افغانستان کوبید.
*دقیقه 29: هاشم‌نژاد در شلوغی محوطه افغانستان اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه او می‌رفت که وارد دروازه شود که دروازبان افغانستان توپ را به کرنر فرستاد.

اتفاقات نیمه دوم بازی

دقیقه 48: پاس در عمق قربانی در زاویه بسته به مهدی هاشم نژاد رسید و این بازیکن پرتلاش به سختی به توپ رسید اما ضربه او توسط دروازبان مهار شد.
*دقیقه ۵۴: ضربه آزاد یارا شیرزاد ستاره تیم افعانستان با واکنش سریع خالد آبادی همراه شد و دفع توپ او به ایری برخورد کرد و به کرنر رفت.
دقیقه ۵۶: بازهم ارسال های بلند حسین نژاد این بار هم با ضربه سر گودرزی همراه شد که به شکلی خطرناک به ببرون رفت.
*دقیقه 71: بازیکنان ایران در داخل محوطه صاحب توپ بودند که بی دقتی و عدم هماهنگی بازیکنان یک فرصت طلایی را از ایران گرفت.
دقیقه 80: ضربه آزاد حسین زمانی بازیکن افغانستان پس از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

منبع: ورزش3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا