ورزشی

خلاصه بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل آنگولا دیروز

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتیجه و خلاصه بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل آنگولا امروز سه شنبه 21 شهریور 1402 در ورزشگاه آزادی مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

خلاصه بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر آنگولا

گل اول ایران به آنگولا توسط مهدی طارمی در دقیقه 8

ایران یک – آنگولا صفر (دقیقه 8: مهدی طارمی): روی اشتباه کاپیتان آنگولا و توپ گیری بسیار خوب ترابی، او قدوس را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد که ضربه این بازیکن را مدافع آنگولا از روی خط برگشت داد ولی در ادامه توپ به ترابی رسید و او این بار طارمی را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن به راحتی دروازه حریف را باز کرد.

گل دوم ایران به آنگولا توسط مهدی طارمی در دقیقه 16

ایران 2 – آنگولا صفر (دقیقه 16: مهدی طارمی): روی یک حرکت تیمی زیبا از سمت چپ، ترابی با یک پاس نرم، میلاد محمدی را صاحب توپ کرد و او با یک ارسال زمینی به محوطه جریمه، مهدی طارمی را صاحب موقعیت کرد و او با یک شوت تماشایی به گوشه دروازه، اختلاف را به عدد دو رساند.

گل سوم ایران به آنگولا توسط صادق محرمی

ایران 3 – آنگولا صفر (دقیقه 20: صادق محرمی): یک بار دیگر مهدی ترابی در متن موقعیت قرار داشت و با یک نفوذ دیدنی به محوطه جریمه، توپ را به دهانه دروازه فرستاد و صادق محرمی خودش را به سمت توپ پرتاب کرد و با یک تکل، گل سوم ایران را وارد دروازه حریف کرد

گل چهارم ایران به آنگولا توسط شهریار مغانلو

ایران 4 – آنگولا صفر (دقیقه 87: شهریار مغانلو): احسان حاج صفی با یک فرار تند و تیز از سمت چپ در موقعیت خوبی قرار گرفت و با یک پاس زمینی دیدنی، مغانلو را در محوطه جریمه صاحب توپ کرد که اینی بازیکن پس از آنکه توپ را از میان پاهای مدافع حریف عبور داد، با یک ضربه فنی و بغل پای دیدنی به گوشه دروازه، گل چهارم ایران را به ثمر رساند.

نتیجه بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل‌آنگولا

تیم فوتبال ملی ایران توانست با نتیجه 4 بر 0 تیم ملی آنگولا را در یک بازی دوستانه شکست بدهد.

مسابقه دوستانه؛ ایران – آنگولا / سه‌شنبه 21 شهریور ماه 1402، ورزشگاه آزادی
تیم داوری: محمد الهویش، خلاف الشماری، یاسر السطان و امیر عرب براقی

ترکیب ایران:
پیام نیازمند، صادق محرمی ( صالح حردانی(66)، شجاع خلیل‌زاده، محمد دانشگر، میلاد محمدی ( احسان حاج صفی(66)، روزبه چشمی، علی کریمی، سامان قدوس ( میلاد سرلک(66)، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش ( محمد محبی(58)، مهدی طارمی ( شهریار مغانلو(58)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

اتفاقات مهم در بازی

دقیقه 29: در شرایطی که توپ در آستانه خروج از زمین بود، طارمی با یک تکل بلند، موفق شد توپ را به روی دروازه ارسال کند که ضربه سر سامان قدوس با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.
*دقیقه 42: ارسال کرنر آلفردو به روی دروازه حوالی نقطه پنالتی به کریستوائو پاچینچیا رسید که ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 48: ارسال هلدر کاستا به روی دروازه از بالای سر آمبروسینی سالوادور به بیرون رفت.
*دقیقه 49: ارسال کاشته آلفردو ریبیرو را مدافعان دور کردند و در برگشت توپ به ولادمیرو لامیرا رسید که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 52: روی یک پاس در عمق، سنگربان آنگولا به طرز عجیبی مرتکب اشتباه شد و توپ در پشت محوطه جریمه به علیرضا جهانبخش رسید و ضربه او را آگوستو کارنیرو پیش از ورود به دروازه با ضربه سر راهی کرنر کرد.
*دقیقه 58: روی اشتباه علی کریمی، توپ به کریستوائو پاچینچیا رسید که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

منبع: ورزش3

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=41145

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا