اخبار روزاخبار مهم و فوری

آیا اینترنت امروز 25 شهریور 1402 قطع می شود؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا اینترنت امروز 25 شهریور 1402 قطع می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

آیا خبر قطعی اینترنت امروز شنبه 25 شهریور 1402 واقعیت دارد؟

در بعضی از شبکه‌های معاند و رسانه‌های ضد انقلاب شایعه شده است که در روز شنبه 25 شهریور 1402 اینترنت در سراسر ایران قطع خواهد شد!!

برخی فریب خوردگان ساده لوح با انتشار اخباری کذب و دروغ در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی سعی دارند که دوباره شعله اغتشاشات را در کشور روشن نگه دارد.

آن ها با پخش کردن شایعات و اخبار ساختگی و فیک در کانال‌ها می‌خواهند مردم را فریب دهند البته زهی خیال باطل.

یکی از این خبرهای نادرست همین قطعی اینترنت در چند روز آینده همزمان با سالگرد درگذشت مهسا امینی می باشد که شایعه‌ای بیش نیست.

سال گذشته با شروع اغتشاشات چند عده قلیل فریب خورده در پی جان باختن مهسا امینی، شماری از پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند واتس‌اپ و اینستاگرام فیلتر شدند.

گرچه به مانند گذشته قطع کامل دسترسی به شبکه جهانی اینترنت کمتر گزارش شده است اما پایین آمدن سرعت و اختلال در دسترسی به اینترنت در این یک سال بارها و بارها از سوی مردم گزارش شده است.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫7 دیدگاه ها

  1. که شایعه‌ای بیش نیست؟
    من الان تو آذربایجان غربی به اینترنت بین‌المللی دسترسی ندارم چرا اخبار دروغ درج میدید؟؟
    اینجا تازه مردم خیلیم ارومن نصبت به شهرهای دیگه واقعا نمیفهمم مشکل وزارت قطع ارتباط چیه

    12
  2. این یعنی چی اینترنت رو قطع میکنید که مردم بی خبر باشن نریزن بیرون این اصلا هیچ ربطی نداره شما چه قطع کنید چه نکنید مردم بخوان کار خودشون میکنن شما با این قطع کردن اینترنت کاری میکنید مردم عصبی تر میشن شما اول رو خودتون کار کنید رو حق حقوق مردم فکر کنید وقتی مردم تو رفاه باشن خوشی بکنن تو ایران مگه دلشون درد میکنه شورش کنن اول رو خودتون رو حق حقوق مردم کار کنید و از دزدی حق خوری جلو گیری کنید من خودم 300میلیون دارم نمیتونم یه ماشین پژو پارس نو بخرم یه کم درک داشته باشین من یه جون 24ساله هستم امیدی به زندگی ندارم خسته شدم دیگه یا علی

    22
    0
دکمه بازگشت به بالا