اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

آیا مدارس امروز شنبه اول مهر 1402 تعطیل است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا مدارس امروز شنبه اول مهر تعطیل است؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

مدارس سیستان و بلوچستان اول مهر تعطیل شد

وزش باد شدید همراه با گرد و خاک باعث شد اداره کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تمام مدارس و ادارات شمال استان شامل شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز را برای امروز شنبه تعطیل اعلام کند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان در این باره گفت: بر اساس اعلام هواشناسی استان از ۲۸ شهریور ماه جاری شاهد باد شدید همراه با گرد و خاک در نواحی شمالی هستیم که با توجه به شدت این پدیده و برای حفظ سلامت عمومی ، امروز /شنبه/ مدارس تمام مقاطع و نیز ادارات پنج شهرستان شمالی تعطیل است.

بیشتر بخوانید:

زمان دقیق بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

سال تحصیلی از روز شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ شروع می شود

مدیرکل دفتر آموزش ابتدایی:
سال تحصیلی جدید مدارس از روز شنبه اول مهر ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و ۱۶ میلیون دانش‌آموز سراسر کشور آموزش حضوری را تجربه خواهند کرد.

 مدارس از روز شنبه اول مهر ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و ۱۶ میلیون دانش‌آموز سراسر کشور آموزش حضوری را تجربه خواهند کرد.

هم‌اکنون ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس در مراحل پایانی خود قرار دارد و تا امروز ۹۱ درصد دانش‌آموزاندر مدارس ثبت‌نام کرده‌اند.

همچنین کار ثبت‌نام ۹۳ درصد کلاس‌اولی‌ها در مدارس نهایی شده است؛ امسال یک میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز کلاس‌اولی در ۵۹ هزار مدرسه کشور روز چهارشنبه ۲۹ شهریور با برگزاری جشن شکوفه‌ها سال تحصیلی را آغاز می‌کنند.

به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی تا پایان شهریور باز است و دانش‌آموزان می‌توانند نسبت به سفارش کتاب اقدام کنند.

مدارس در فصل ثبت‌نام اجازه دریافت پول از خانواده‌ها ندارند و هر گونه دریافت کمک مالی پس از آغاز سال تحصیلی جدید است.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=41315

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫15 دیدگاه ها

    1. ولی اعلام کردن کلاس ششم دبستان دخترانه شهید گرامی منطقه ۴ تهران (تهرانپارس) هنوز معلم نداره و احتمالا تا بیشتر از یک ماه معلمش مشخش نباشه

      1. ولی اعلام کردن کلاس ششم دبستان دخترانه شهید گرامی منطقه ۴ تهران (تهرانپارس) هنوز معلم نداره و احتمالا تا بیشتر از یک ماه معلمش مشخش نباشه

دکمه بازگشت به بالا