اخبار باغستاناخبار مهم و فوری

مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه شهر باغستان در فرهنگسرای آفتاب برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه شهر باغستان در فرهنگسرای آفتاب برگزار شد.

خبرنگار: حجت اعلامی قره بلاغ

به گزارش باغستان نیوز حجت الاسلام والمسلمین سرافراز امام جمعه باغستان در سخنانی ضمن تبریک هفته بسیج به توصیه های مقام معظم رهبری به بسیجیان اشاره کرد و گفت: قدر خودتان را بدانید! قدر بسیج را بدانید و بسیجی بمانید. دشمنتان را بشناسید. (کیست؟ ضعفش کجاست؟ نقشه هایش را بشناسید.).

مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه شهر باغستان در فرهنگسرای آفتاب برگزار شد
مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه شهر باغستان در فرهنگسرای آفتاب برگزار شد

رشد معنوی خودتان را اندازه بگیرید. (محاسبه نفس) سعی کنید جلو بروید. امام جمعه باغستان افزود : امروز مهمترین شیوه دشمن، دروغ پردازی است. پس تبیین کنید. جهاد تبيين را بر خودتان فرض و واجب بدانید. امروز برملا کردن توطئه های دشمنان از مصادیق جهاد تبيين است.

حجت‌الاسلام سرافراز ادامه داد: یکی از آسیب پذیریهای دشمن، روشن بینی (بصیرت) شماست. روشن بینی خود را افزایش دهید. بصیرت در حکم قطب نما در کشتی است که اگر قطب نما نباشد اهل کشتی گرفتار امواج سهمگین دریای مواج و متلاطم خواهند شد.

امام‌ جمعه باغستان با تأکید بر لزوم آمادگی بسیجیان خاطر نشان کرد: همانگونه که حضرت آقا فرمودند؛ آمادگی عملی را حفظ کنید تا غافلگیر نشوید و همواره مراقب نفوذ دشمن در درون مجموعه بسیج باشید. ایشان به توصیه آخر رهبر معظم انقلاب اشاره کرده و افزودند: به تعبیر قرآن کریم انسان باایمان در مسیر حرکت خود سست و محزون نمی‌شود و این وعده حق الهی است که می‌فرماید: وَلَا تَهِنُواْ وَلَا تَحْزَنُواْ وَأَنتُمُ ٱلْأَعْلَوْنَ آن کنتم مومنین.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=7546

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا