ورزشی

ساعت بازی تراکتور مقابل هوادار امروز چهارشنبه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی تیم تراکتور تبریز مقابل هوادار تهران امروز چهارشنبه 29 شهریور 1402 هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران فصل 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی تراکتور تبریز مقابل هوادار تهران

دو تیم تراکتور تبریز و هوادار تهران امروز چهارشنبه 29 شهریور 1402 از ساعت 18:00 به مصاف هم می روند.

هوادار در دو فصل گذشته و  تقابل با تراکتور تبریز فقط یکبار پیروز شده و دو شکست و یک مساوی هم در کارنامه دارد.

امروز هوادار در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی میزبان تراکتور تبریزی است که تبریزی ها خیلی دوست داشت این مسابقه با حضور تماشاگر برگزار شود و درخواست هم ارایه کردند اما ظاهرا با آن موافقت نشد.

پیرو پیگیری باشگاه به منظور پخش زنده بازی، زمان برگزاری دیدار دو تیم هوادار و تراکتور از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر، از ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه – ۲۹ شهریورماه – به ساعت ۱۸ همان روز تغییر یافت.

بیشتر بخوانید؛

برنامه بازی های هفته پنجم فوتبال لیگ برتر ۱۴۰۲ امروز و فردا

تراکتور بعد از دو باخت متوالی به دو پیروزی رسید تا با 6 امتیاز روی پله ششم جدول لیگ بایستد و هوادار 5 امتیازی در رده هشتم جدول قرار گرفته است.

پاکو خمز این فصل بارها در مصاحبه هایش از مدیران باشگاه به صورت تلویحی انتقاد کرد و باید دید تعطیلات فیفا چه تاثیری بر روی روابط سرمربی اسپانیایی و مدیران این باشگاه گذاشته است.

آیا تراکتور می تواند به سومین برد متوالی برسد یا این شاگردان محمود فکری هستند که دومین برد فصل خود را کسب خواهند کرد.تراکتور در پلی آف شکست خورد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اسیا نرسید تا هواداران این تیم با حسرت نظاره گر این مسابقات باشند.

منبع:‌فارس

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=42169

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا