اخبار روز

علت فوت و شهادت روح الله عجمی بسیجی شهید شده در کرج چیست ؟ + بیوگرافی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت و شهادت روح الله عجمی بسیجی شهید شده در کرج چیست به همراه بیوگرافی مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

دانلود فیلم کامل لحظه شهادت شهید روح الله عجمیان

در آزادراه کرج به قزوین روز پنجشنبه در حالی که تعدادی اراذل و اوباش مسیر راه را بسته بودند

شهید عجمیان برای مقابله با اشرار به محل آمده بود و فقط تصمیم داشت موانعی که در مسیر قرار گرفته را بردارد.

بعضی از اراذل و اوباش با آتش زدن سطل آشغال و بستن راه آزادره مانع رفت و آمد شده بودند.

شهید عجمیان به همراه بعضی از دوستانش تلاش کردند تا جاده را باز کنند اما مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفتند.

جزئیات شهید شدن روح الله عجمی

در حمله مسلحانه جمعی اغتشاشگر به ماموران پلیس و مردم، طی امروز ، بسیجی «روح الله عجمی» شهید و ۵ مامور ناجا مجروح شدند که حال دو نفر وخیم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در جریان اغتشاشات امروز که حوالی بهشت سکینه و کمال شهر کرج رخ داد، اغتشاشگران یک بسیجی را به شهادت رساندند.

نام بسیجی شهید «روح الله عجمی» است که با ضربات چاقو از ناحیه کمر به شهادت رسیده است.

بیوگرافی روح الله عجمی

همچنین 5 مامور نیروی انتظامی هم مجروح شدند که حال دو نفر وخیم است

از حوالی ظهر امروز در محدوده کمال‌شهر ترافیک سنگینی در هر دو خط اتوبان کرج-قزوین شکل گرفته است. جمعی از اغتشاشگران در محدوده بهشت سکینه تلاش کردند تا مسیر تردد ماشین‌ها را مسدود کنند.

اغتشاشگران ابتدا از ماشین‌ها می‌خواهند تا متوقف شوند و در صورت‌عدم توقف با سنگ به سمت آن خودرو حمله می‌کنند. این اقدام باعث ایجاد ترافیک سنگین در هر دو خط اتوبان شده است.

در جریان درگیری بین نیروهای انتظامی و اغتشاشگران تعدادی از نیروهای انتظامی به شدت مجروح شده‌اند و به دلیل ترافیک سنگین هلی‌کوپتر هلال‌احمر برای انتقال این مصدومان به محل اعزام شده‌اند.

همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!

حضور مادر شهید سید روح الله عجمیان در مراسم تشییع فرزندش

هم سید، هم بسیجی، هم قهرمان، واژه‌های زیبای مادری است که امروز با افتخار با زبان اصیل لری در گوش دشمنان این سرزمین طنین انداز شد.

قاتل بسیجی اهل کرج دستگیر شد

یک منبع مطلع از دستگیری قاتل بسیجی شهید روح الله عجمیان که در آشوب های روز پنجشنبه آزاد را کرج _ قزوین به شهادت رسید، خبر داد.

گفته می شود قاتل اهل شهرستان نظر آباد بوده که شب گذشته دستگیر شده است.

https://baghestannews.ir/daily/%d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af%d9%85%d9%87%d8%af%db%8c-%da%a9%d8%b1%d9%85%db%8c-%d9%be%d8%b3%d8%b1%db%8c-%da%a9%d9%87-%d9%85%d8%ad%da%a9%d9%88%d9%85-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d8%b9%d8%af%d8%a7%d9%85-%d8%b4%d8%af/

فیلم ضرب و شتم شهید روح‌الله عجمی توسط اوباش در کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫5 دیدگاه ها

  1. با سلام ودرود خدا. بر سالا ر شهیدان. امام حسین علیه السلام از خانواده شهید روح الله عجمیان. خواهش می کنیم. نبخشن. این که دارن میگن. جو گیر شدن همش دروغه. اینا همش. از ترس هست. اینو میگن. اگر. ببخشین. به دشمن جولان بیشتری. داده میشود. دست بوس همه‌ی خانواده های شهدای امنیت و همه‌ی شهدای عزیز هستم.

    5
    3
  2. خدا ریشه ظلم و ادمکش و بکنه . چجوری دلشون اومد این جوونا اینطور از بین ببرن . بسیجی ‌که همه جا پیشمرگ مردمه . هرجا سیل بیاد زلزله بیاد جنگ بشه صف اول دفاع از مردمه . خیلی بیوجدانی و خونخواری میخواد که یه جوون از خود گذشته را بقتل برسونی . خدا به سزای عمل کثیفتون برسوندتون

    3
    3
  3. شهیدی که قبل از شهادت شهید بود
    گمنام بود و گمنام ماند
    مظلوم بود و مظلوم ماند
    به آرزویش رسید
    التماس دعا
    # مماشات -بی-مماشات

    2
    2
دکمه بازگشت به بالا