ورزشی

ساعت بازی تیم امید ایران مقابل مغولستان امروز یکشنبه

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی امید ایران مقابل مغولستان امروز یکشنبه 2 مهر 1402 در مسابقات و رقابت های بازی های آسیایی هانگژو چین  مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی امید ایران برابر مغولستان

دو تیم فوتبال امید ایران و مغولستان امروز یکشنبه دوم مهر ۱۴۰۲ از ساعت 15:00 به وقت تهران به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید:

جدول کامل فوتبال امید در بازی های آسیایی ۲۰۲۲-۲۰۲۳

تیم فوتبال امید ایران که در نخستین مسابقه‌اش در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی آسیا در هانگژو به تساوی مقابل امید‌های عربستان رسید و پس از آن هم به پیروزی پُر گل چهار بر صفر برابر تیم امید ویتنام دست یافت، حالا خود را آماده جدال امروز با تیم مغولستان می‌کند.

شاگردان رضا عنایتی که در دومین مسابقه خود در هانگژو توانستند به برتری چهار گله برسند و روز جمعه نیز یک جلسه تمرین ریکاوری داشتند، صبح شنبه نیز آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از دیدار با تیم امید مغولستان پشت سر گذاشتند.

تیم فوتبال امید ایران که در حال حاضر ۴ امتیازی و به‌خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به امید‌های عربستان صدرنشین گروه B مسابقات قهرمانی آسیا در هانگژو است،

امروز در آخرین مسابقه مرحله گروهی به مصاف تیم بدون امتیاز و قعرنشین مغولستان خواهد رفت که امیدوار به کسب یک برد دیگر و تثبیت جایگاه خود در رتبه نخست جدول است.

در دیگر مسابقه این گروه نیز امروز تیم‌های امید عربستان و ویتنام که ۴ و ۳ امتیازی هستند، مقابل هم قرار می‌گیرند و برای صعود و کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.

باغستان نیوز را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=42544

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا