اخبار روز

علت فوت سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای موتقیان در زاهدان چه بود؟ + بیوگرافی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره علت فوت سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای موتقیان در زاهدان مطلبی را برای شما آورده ایم . با ما همراه باشید.

تصویری از «روحانی شهید سجاد شهرکی»

«روحانی شهید سجاد شهرکی»
«روحانی شهید سجاد شهرکی»

جزییات شهادت سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان

سردار “احمد طاهری” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعتی پیش به هنگام اذان مغرب در خیابان جمهوری شهر زاهدان حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان در مقابل مسجد توسط افراد مسلح مورد هدف قرار گرفت.

جزییات شهادت امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان از زبان سردارطاهری
جزییات شهادت امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان از زبان سردارطاهری

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد افراد مسلح با ۲ خودرو پژو و پراید با صورت های پوشیده و با کلت کمری اقدام به تیراندازی به سمت حجت‌الاسلام والمسلمین سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان نمودند که از ناحیه سر و سینه مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد.

سردار طاهری افزود: افراد مسلح بلافاصله بعد از اقدام به تیراندازی سریعا متواری می شوند و حجت‌الاسلام شهرکی سریعا با عوامل اورژانس به مرکز درمانی اعزام که با توجه به شدت جراحات به فیض شهادت نائل می‌گردد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به تشکیل تیم ویژه از کارآگاهان زبده پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت خاطرنشان کرد: با توجه به سرنخ های بدست آمده این افراد جنایت کار در اسرع وقت شناسایی و دستگیر و مجازات خواهند شد.

محل شهادت حجت الاسلام شهرکی در زاهدان

محل شهادت حجت الاسلام شهرکی در زاهدان توسط نمازگزاران و اهالی محل گلباران شد.

محل شهادت حجت الاسلام شهرکی در زاهدان
محل شهادت حجت الاسلام شهرکی در زاهدان

 ساعتی پیش به هنگام اذان مغرب در خیابان جمهوری شهر زاهدان، حجت الاسلام سجاد شهرکی امام جماعت مسجد مولای متقیان در مقابل این مسجد توسط افراد مسلح مورد هدف قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تیم ویژه از کارآگاهان زبده پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت تشکیل و با توجه به سرنخ های بدست آمده این افراد جنایت کار در اسرع وقت شناسایی و دستگیر و مجازات خواهند شد.

بیوگرافی مرحوم حجه الاسلام سجاد شهرکی

مرحوم مغفور حجت الاسلام سجاد شهرکی متولد دهه 60 بوده و امام جماعت مسجد مولای متقیان در زاهدان بود او شیعه بوده و هنگام قرائت نماز مغرب توسط افراد ناشناس به ضرب گلوله به قتل رسید.

در روز پنجشنبه دوازدهم آبان ۱۴۰۱ افراد مسلح ناشناس امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان حمله کرده و او را مقابل مسجد به شهادت رساندند .

ایشان هنگام اقامه نماز مغرب در مقابل مسجد توسط سرنشینان ۲ خودروی پراید سفید و ۴۰۵ نقره ای هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

 

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=4278

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا