ورزشی

ساعت بازی امید ایران و هنگ کنگ امروز یکشنبه در بازی های آسیایی

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی امید ایران مقابل هنگ کنگ امروز یکشنبه 9 مهر 1402 در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات و بازی های آسیایی هانگژو چین مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی امید ایران مقابل هنگ کنگ

دو تیم امید ایران و هنگ کنگ امروز یکشنبه 9 مهر 1402 از ساعت 15:00 به وقت تهران به مصاف هم می روند.

رضا عنایتی در 7 دیدار اخیر تیم ملی در تمام مسابقات از 5 تعویض خود استفاده کرده است اما در دیدار امروز مقابل هنگ کنگ باید ترک عادت کند.

عنایتی در 3 مسابقه انتخابی المپیک در 3 مسابقه ای که ایران برگزار کرد از 5 تعویض خود استفاده کرد و حتی برای دقایق کوتاه هم شده سعی داشت بازیکنان مختلف را در جریان بازی قرار دهد تا برای مسابقات بعدی آماده باشند.

در مسابقات هانگژو هم به همین شکل بود، تیم ملی امید غیر از دیدار مقابل عربستان که 2 تعویض انجام داد، در 3 مسابقه دیگر از حداکثر ظرفیت برای انجام تعویض استفاده کرد.

اما قطعا در دیدار امروز مقابل هنگ کنگ رضا عنایتی باید رویه تعویض ها را انجام دهد، او در این مسابقه بازیکنان کافی برای حضور در میدان در اختیار ندارد.

سینا شاه عباسی، مجید نصیری، سامان تورانیان، حسین گودرزی، محمد خدابنده لو، امیر جعفری، محمدرضا غبیشاوی، امید حامدی فر، فردین یوسفی، محمدحسین اسلامی، مهدی ممی زاده، آریا برزگر و ارسلان مطهری 13 بازیکنی هستند که در اختیار رضا عنایتی قرار دارند.

از بین بازیکنان نام برده 10 بازیکن در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت و 3 بازیکن روی نیمکت قرار خواهند گرفت که در صورت نیاز به هر 3 بازیکن روال بازی های قبلی تیم ملی طی نخواهد شد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=43054

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا