ورزشی

نتایج کشتی فرنگی امروز پنجشنبه در بازی های آسیایی هانگژو

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره نتایج کامل کشتی فرنگی امروز پنجشنبه 13 مهر 1402 در مسابقات و بازی های آسیایی هانگژو چین 2022 در وزن 97 کیلوگرم و در وزن 130 کیلوگرم  مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

نتایج کامل کشتی فرنگی امروز پنجشنبه 13 مهر 1402

مسابقات 2 وزن دوم و پایانی رقابت های کشتی فرنگی نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو از صبح امروز (پنج شنبه) در حال برگزاری است.
به گزارش باغستان نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی در دور اول با نتیجه 6 بر 3 مقابل رستم آساکولوف از ازبکستان به پیروزی رسید. وی‌ در دور دوم با نتیجه 3 بر 1 اوزور ژوژوپبیکوف از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر اسلام اومایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. ساروی در این دیدار با نتیجه 5 بر 1 یی مینگ لی از چین را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

فیلم فینال ساروی

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول با نتیجه 9 بر صفر نانتاوات پانفوک از تایلند را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر آیبگشازادا کورایف از ترکمنستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 مقابل علیخان سیزداکوف از قزاقستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. میرزازاده در دیدار پایانی با نتیجه 1 بر 1 از سد لینگ ژی منگ از چین گذشت و به مدال طلا دست یافت.

فیلم مسابقه فینال میرزازاده

——————————————————————————-
بیشتر بخوانید:
باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=43311

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا