ورزشی

ساعت کشتی فینال حسن یزدانی در بازی های آسیایی هانگژو

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت کشتی فینال حسن یزدانی امروز شنبه 15 مهر 1402 در مسابقات کشتی آزاد بازی های آسیایی هانگژو چین از چه ساعتی شروع می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت کشتی فینال حسن یزدانی در بازی های آسیایی هانگژو

ساعت شروع کشتی حسن یزدانی در فینال بازی های آسیایی هانگژو چین از ساعت 13 ظهر به وقت تهران می باشد. ( توجه داشته باشید زمان اعلام شده، حدودی می باشد و ممکن است با توجه به کشتی های دیگر کمی دیرتر شروع بشود )

نتیجه کشتی حسن یزدانی امروز در بازی های آسیایی هانگژو – کلیک کنید

این کشتی ها از شبکه سوم و ورزش از تلویزیون و رسانه ملی پخش خواهد شد.

حسن یزدانی چندی پیش در مسابقات قهرمانی جهان در بلگراد صربستان در فینال مغلوب دیوید تیلور شده بود ولی در بازی های آسیایی، رقبای به مراتب آسانی دارد و احتمالا او را باید قهرمان این دوره بنامیم و از همین الان یک مدال طلا به کاروان تیم ایران اضافه کنیم.

مسابقات 4 وزن دوم و پایانی رقابت های کشتی آزاد نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو امروز (شنبه) در حال برگزاری است که در پایان مسابقات نوبت صبح 4 نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند.

یونس امامی در وزن 74 کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم، مجتبی گلیج در وزن 97 کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=43384

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا