ورزشی

ساعت بازی والیبال ایران و برزیل در مرحله انتخابی المپیک

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل امروز شنبه 15 مهر 1402 در مرحله انتخابی المپیک پاریس فرانسه مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل

دو تیم ملی والیبال ایران و برزیل امروز شنبه 15 مهر 1402 از ساعت 16:30 در مرحله انتخابی المپیک پاریس به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید:

برنامه کامل بازی های والیبال ایران در انتخابی المپیک پاریس فرانسه

جدول کامل والیبال انتخابی المپیک پاریس ۲۰۲۴

۲۴ تیم شرکت کننده در مسابقات والیبال انتخابی المپیک مردان ۲۰۲۴ پاریس در قالب سه گروه به مصاف هم خواهند رفت و در مجموع ۸۴ مسابقه برای مشخص شدن ۶ سهمیه المپیک برگزار می‌شود.

به دنبال بهترین نتیجه برابر برزیل هستیم

پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: مقابل ایتالیا خیلی خوب جنگیدیم اما در یک سری از مقاطع بازی مرتکب اشتباهاتی شدیم که شاید یکی از دلایل آن کم تجربگی ما بود.

جواد کریمی بعد از شکست تیم ملی ایران برابر ایتالیا تاکید کرد: قطعاً دیدار برابر قهرمان جهان بازی آسانی برای ما به حساب نمی‌آمد ولی بازیکنان از اول با هدف به نمایش گذاشتن یک بازی خوب به میدان آمدند که همراه با نتیجه باشد.

وی در ادامه گفت: مقابل ایتالیا خیلی خوب جنگیدیم اما در یک سری از مقاطع بازی مرتکب اشتباهاتی شدیم که شاید یکی از دلایل آن کم تجربگی ما بود. نتوانستیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم اما امیدوارم در بازی بعدی شرایط تغییر کند.

پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره دیدار برابر برزیل افزود: قطعاً بازی برابر برزیل که میزبان مسابقات است کار دشواری خواهد بود اما تیم ایران تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که بهترین نتیجه را رقم بزند.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا