اجتماعی و فرهنگیاخبار مهم و فوری

تعطیلی مدارس کرمان امروز شنبه 22 مهر واقعیت دارد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره آیا تعطیلی مدارس کرمان شنبه 22 مهر 1402 واقعیت دارد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

آیا تعطیلی مدارس کرمان شنبه 22 مهر 1402 صحت دارد؟

تا این لحظه خبری مبنی بر تعطیلی مدارس کرمان شنبه 22 مهر 1402 مخابره نشده است.

 آماده باش نیروهای هلال احمر شهرستان انار مبنی بر احتمال ورود طوفان

 جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام کرد، طبق اطلاعیه سازمان هواشناسی و هشدار فدراسیون بین المللی صلیب سرخ مبنی بر احتمال ورود طوفان، در روز‌های جمعه و شنبه به همه نیرو‌ها و تیم‌های عملیاتی شعب راور، نار و رفسنجان جمعیت هلال احمر از هم اکنون آماده باش کامل اعلام کرده است.

 گردوغبار از عصر دیروز وارد شهرستان انار و منطقه نوق و جوادیه الهیه فلاح شده و دیشب کیفیت هوای شهر انار شاخص آلایندگی عدد ۵۰۰ ( بسیار خطرناک) را نشان می‌داد که این آلودگی شامل جوادیه الهیه فلاح و منطقه نوق نیز میشد.

شاخص آلودگی بالای ۵۰۰

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: در حال حاضر شاخص کیفی هوای شهرستان‌های انار ۵۰۰ و راور ۵۳۲ است و در وضعیت خطرناک قرار دارند.

مجتبی نیک‌طبع در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه شاخص کیفی هوا در شهرهای انار و راور در وضعیت خطرناک قرار دارد و براساس اعلام اداره کل هواشناسی تا روز شنبه تا یکشنبه هفته آینده این وضعیت به صورت متناوب ادامه خواهد داشت، مردم از حضور و فعالیت غیرضروری، فعالیت ورزشی در فضای باز و از ترددهای غیرضروری جاده‌ای و شهری خودداری کنند.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان ادامه داد: ضروری است پلیس راهور هشدارهای لازم را به وسایل نقلیه که قصد تردد در جاده های بین شهری دارند، اعلام کند و تا حد امکان از ترددهای غیرضروری جلوگیری شود.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=43903

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا