اخبار روزاخبار مهم و فوری

پرچم حزب الله لبنان در مرز اسرائیل | حزب الله لبنان وارد جنگ شد

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پرچم حزب الله لبنان در مرز اسرائیل | حزب الله لبنان وارد جنگ شد مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

پرچم حزب الله لبنان در پایگاه نظامی رویت شد

خبرنگار المنار گزارش داد که پرچم حزب الله در پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به راهب در مناطق مرزی لبنان با اراضی اشغالی برافراشته شده است.

پرچم حزب الله لبنان
پرچم حزب الله لبنان

 ظهر امروز یکشنبه خبرنگار المنار گزارش داد که پرچم حزب‌الله در پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به راهب در مناطق مرزی لبنان با اراضی اشغالی برافراشته شده است.

 حزب الله در ادامه واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی پایگاه نظامی صهیونیستی الراهب، در نقاط مرزی را هدف حمله خمپاره‌ای قرار داد.

در عین حال، شبکه المنار حزب الله تصاویری پخش کرد که نشانگر برافراشتن پرچم حزب الله در پایگاه نظامی صهیونیستی الراهب است. در عین حال برخی منابع از تصرف این پایگاه خبر می‌دهند.

هنوز رسماً این خبر تأیید نشده و حزب الله هم در بیانیه خود اشاره‌ای به تصرف این پایگاه نکرده و به حملات خود به آن اشاره کرده است.

با این حال مشخص نیست که پرچم حزب الله به چه شکلی در این پایگاه برافراشته شده است.

آیا جنگ در جبهه شمالی آغاز می‌شود؟

هیلیل روزین خبرنگار کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهار داشت: جنگ در جبهه شمال عملاً شروع شده است. روزانه تبادل آتش برقرار است و عده‌ای از اسرائیلی‌ها کشته می‌شوند. حزب الله اولین بار حمله کرد و هدف قرار داد. اگر ارتش اسرائیل از خواب بیدار نشود و دشمن بزرگ‌تر و خطرناک‌تر ما را از بین نبرد، فاجعه دیگری رخ خواهد داد.

کانال های باغستان نیوز را در شبکه های اجتماعی داخلی دنبال نمایید و به دیگران نیز معرفی کنید:

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=44036

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا