اقتصادیاخبار روزاخبار مهم و فوری

پیش بینی بورس امروز دوشنبه 24 مهر 1402 چگونه خواهد شد؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره پیش بینی بورس فردا دوشنبه 24 مهر 1402 چگونه خواهد شد؟ مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

پیش بینی بورس فردا بازار سرمایه چه خواهد شد
پیش بینی بورس فردا بازار سرمایه چه خواهد شد

پیش بینی بورس فردا دوشنبه 24 مهر 1402

 پیش بینی می‌شود که بورس فردا در صورت عدم تغییرهای جدی در پارامترهای اثرگذار، روندی متعادل داشته باشد و برتری خاصی در خریداران و فروشندگان را شاهد نباشیم.

وضعیت بورس امروز یکشنبه 23 مهر 1402

 بورس امروز باز هم حال و روز خوبی نداشت و حمایت‌های ابتدایی برای حفظ شاخص ۲ میلیونی باز هم نتوانست مانع از کاهش قیمت بخش عمده‌ای از نمادها شود اگرچه شاخص‌های بازار به لطف تلاش‌های سیاستگذاران، افت چندانی را تجربه نکردند. به هرحال بازار یکشنبه هم با تغییرات اندکی همراه بود به طوری که شاخص کل در انتهای بازار کار خود را با یک افزایش بسیار اندک ۰.۰۲ درصدی به پایان رساند و در محدوده ۲.۰۰۱ میلیون واحدی ایستاد و در سمت دیگر شاخص هم‌وزن شرایط سخت‌تری داشت و افت ۰.۱۹ درصدی را تجربه کرد. ارزش معاملات خرد سهام در روز یکشنبه عدد ۳۱۲۷ میلیارد تومان را ثبت کرد و با خروج پول ۴۷۱ میلیارد تومانی همراه بود.

اتفاقات رخ داده در روزهای گذشته و شروع درگیری سنگین بین فلسطین و اسرائیل، به کلی شرایط بازارهای مختلف را تغییر داد و شاهد روندهای متفاوتی در بازارهایی همچون سهام با دلار و طلا بودیم. با این حال اما به نظر می‌رسد که بخش عمده‌ای از این افزایش و ریزش‌ها وابسته به شوک ایجاد شده باشد و در صورت رفع آن، شرایط به روال عادی بازگردد همانطور که در بورس امروز نیز تا حدی شاهد آن بودیم. در ادامه با نگاهی به این موضوعات و مسیر تکنیکالی شاخص کل، به پیش بینی بورس فردا خواهیم پرداخت.

منبع مطلب پیش بینی بورس فردا دوشنبه 24 مهر 1402: سایت فردای اقتصاد

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=44052

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا