ورزشی

ساعت بازی تیم ملی فوتبال ایران و قطر امروز سه شنبه در کاپ اردن

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر امروز سه شنبه 25 مهر 1402 در مسابقات چهارجانبه کاپ اردن مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر

دو تیم ملی فوتبال ایران و قطر امروز سه شنبه 25 مهر 1402 در مسابقات چهارجانبه کاپ اردن از ساعت 21:30 ( نه و نیم شب  ) به وقت تهران به مصاف هم می روند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران دیشب (دوشنبه) از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت اردن آخرین جلسه تمرینی خود را در امان پیش از دیدار برابر قطر در بازی فینال تورنمنت اردن برگزار کردند.

در این تمرین ۹۰ دقیقه‌ای آخرین برنامه‌های امیر قلعه‌نویی برای دیدار برابر قطر مرور شد تا ملی‌پوشان آماده بازی برابر قطر شوند.

تمرین دیشب در زمین تمرینی ورزشگاه بین‌المللی امان برگزار شد. با تصمیم برگزارکنندگان این تورنمنت هیچ یک از چهار تیم حاضر در این مسابقات در زمین اصلی مسابقات تمرین نمی‌کنند.

 قلعه نویی با کی روش برای دومین قهرمانی؟

برخی کارشناسان می گویند کی روش معمار تیم ملی ماست و به خوبی به نقاط ضعف و قوتش آگاهی دارد. حالا تقابل امیر قلعه نویی با کی روش  به جز حساسیت های مرسوم فینال یک اهمیت دیگر هم دارد و آن هم تقابل مربیان ایرانی و خارجی فوتبال ملی ماست.  مسابقه ای که برای هر دو مربی حیثیتی محسوب می شود. تیم ملی در صورت پیروزی در این فینال به دومین عنوان قهرمانی از زمان حضور قلعه نویی می رسد. پیش از این تیم ملی با هدایت او قهرمان کافا شد.

در زمینه فنی تیم ملی کشورمان در بازی با اردن در خط دفاع متزلزل نشان داد و در نیمه دوم زیر فشار حملات حریف قرار گرفت اما خوشبختانه اردنی ها گلزن نبودند و حتی پنالتی را هم از دست دادند اما در این دیدار ضعف تیم ملی در دفاع بیش از همیشه آشکار شد بخصوص در جناح چپ و مدافعان میانی که بارها اردنی ها از این ناحیه ها صاحب موقعیت گلزنی شدند. باید دید قلعه نویی تا فردا شب چه راهکارهایی برای ترمیم خط دفاع تیم ملی در نظر می گیرد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=44113

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا