ورزشی

ساعت بازی آلمالیق و سپاهان امروز دوشنبه در لیگ قهرمانان آسیا

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی آلمالیق و سپاهان امروز دوشنبه اول آبان 1402 در هفته سوم دور رفت مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا فصل 2023 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی آلمالیق ازبکستان و سپاهان ایران

دو تیم سپاهان ایران و آلمالیق ازبکستان امروز دوشنبه اول آبان 1402 از ساعت 17:30 به مصاف هم می روند.

هفته‌ سوم لیگ قهرمانان آسیا
بازی: آلمالیق ازبکستان-سپاهان ایران
تاریخ و زمان: دوشنبه 1 آبان 1402 / ساعت 17:30
مکان: ورزشگاه اختصاصی آلمالیق
تیم داوری: 
احمد العلی، عبدالهادی العنزی، احمد عباس، هیروکی کاساهارا، عبداله جمالی

بیشتر بخوانید:

ساعت بازی نساجی و نوبهار ازبکستان امروز دوشنبه در لیگ قهرمانان آسیا

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال آلمالیق ازبکستان در حال حاضر با با صفر امتیاز در قعر جدول رده بندی گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. تیم میرجلال کاسیموف در دو بازی ابتدایی مسابقات این فصل لیگ قهرمانان نمایش بسیار ضعیفی از خود ارائه کرده و در نبرد با تیم های الاتحاد عربستان و نیروی هوایی دو شکست را متحمل شده است. دیدار سوم این تیم حالا با سپاهان است و قطعا تیم ازبکستانی در این مسابقه می خواهد که پیروز شود تا وداعی زود هنگام با لیگ قهرمانان نداشته باشد. البته که آنها می دانند در این بازی کار سختی پیش رو دارند.

در سوی مقابل تیم سپاهان ایران قرار دارد. سپاهان در حال حاضر با یک امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. تیم ژوزه مورایس در این فصل انواع و اقسام حواشی را تجربه کرده است و در یکی از عجیب ترین مسائل شاهد عدم برگزاری بازی آنها در هفته دوم مسابقات آسیایی بودیم و جایی که همه چیز آماده برگزاری نبرد سپاهان با الاتحاد بود، به یکباره این مسابقه برگزار نشد تا در این فصل از مسابقات اتفاق عجیب دیگری برای تیم مورایس رقم بخورد.

در حال حاضر مورایس به خوبی آگاه است تا در بازی پیش رو بایستی سه امتیاز را بدست بیاورد چراکه رای بازی با الاتحاد نیز نامشخص است و قطعا او نمی تواند در این مسئله ریسک انجام دهد.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=44381

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا