ورزشیپرسپولیس

ساعت بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان امروز در هفته نهم لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره تاریخ، روز، ساعت و زمان دقیق بازی پرسپولیس تهران مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران در فصل 1402 – 1403 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

 ساعت و زمان دقیق بازی پرسپولیس تهران مقابل صنعت نفت آبادان

دو تیم پرسپولیس تهران و صنعت‌نفت آبادان در روز پنجشنبه 11 آبان 1402 از ساعت 18:00 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

تیم قرمزپوش پایتخت که در هفته قبل مسابقات لیگ برتر نتوانست به برتری برسد و مقابل ملوان متوقف شد، حالا می خواهد با یک برد دوباره به صدر جدول برسد.

تیم فوتبال پرسپولیس، پس از بازی با ملوان برنامه تمرین و ریکاوری خود را از ساعت ۱۲ روز دوشنبه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

به گزارش باغستان نیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران از امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود برای بازی با صنعت نفت آبادان را آغاز کردند. با توجه به فشردگی بازی‌های پیش رو، تمرینات هم بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

بازیکنان در ورزشگاه شهید کاظمی به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان ترکیب اصلی، برنامه ریکاوری داشتند و سایرین یک تمرین ۷۵ دقیقه‌ای شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، اجرای برنامه‌های تاکتیکی و مینی فوتبال را انجام دادند. از میان بازیکنان حال حاضر تیم هم، وحید امیری هنوز زیر نظر کادر پزشکی قرار دارد.

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=44748

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا