ورزشیاستقلال

کارشناس داوری بازی استقلال و شمس آذر قزوین

تیم شمس آذر امروز پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ از هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران میزبان تیم استقلال تهران بود.  در ادامه به کارشناس داوری بازی استقلال مقابل شمس آذر قزوین خواهیم پرداخت.

کارشناس داوری بازی استقلال تهران مقابل شمس آذر قزوین

حسین عسگری کارشناس داوری فوتبال اظهار کرد: در تصاویری که من از طریق شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها دیدم خطایی مشاهده نشد مگر آنکه تصویری از زاویه دیگر باشد که بتوان روی آن نظر دیگری داد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با اشاره به پنالتی اعلام شده برای استقلال در دیدار برابر شمس آذر قزوین گفت: در این صحنه من خطایی ندیدم و بهترین تصمیم ادامه بازی از سوی داور بود.

حسین عسگری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص پنالتی اعلام شده برای استقلال اظهار کرد: در تصاویری که من از طریق شبکه‌های مجازی و رسانه‌ها دیدم خطایی مشاهده نشد مگر آنکه تصویری از زاویه دیگر باشد که بتوان روی آن نظر دیگری داد.

وی ادامه داد: اگر داور به فوتبال آشنایی داشته باشد این را به خوبی درک خواهد کرد که در چنین صحنه‌هایی تماس‌های فیزیکی شدید بین بازیکنان اتفاق می‌افتد و این را نباید پنالتی اعلام کرد. در این صحنه داور می‌بایست دستور به ادامه بازی می‌داد و نباید پنالتی اعلام می‌شد.

برخورد حسین گودرزی و کوین یامگا (پنالتی- دقیقه ۲۳)

❌ محمدحسین ترابیان: از این زاویه که ما می‌بینیم مشخص نیست که مدافع خطایی انجام داده باشد، مگر اینکه از زاویه‌ای دیگر تصویر بهتری داشته باشیم که نشان بدهد مدافع خطا کرده است.

✅ ابراهیم میرزابیگی: بازیکن شمس آذر، بازیکن استقلال را هل داد و پنالتی به درستی اعلام شد.

❌ مهدی عالیقدر: با توجه به اين تصوير به نظر خطای مهاجم روی مدافع است و پنالتی نيست.

❌ بابک وسیله‌بر: از این زاویه خطای بازیکن سفید محرز است و داور با علت نداشتن زاویه و فاصله مناسب به اشتباه پنالتی اعلام کرد.

برخورد ایمان سلیمی و حسین گودرزی (مشکوک به پنالتی- دقیقه ۴۳)

✅ محمدحسین ترابیان: از این زاویه به نظر نمی‌رسد مدافع مرتکب خطا شده باشد. بر اساس این زاویه ادامه بازی با تصمیم درست داور بود، مگر اینکه تصویری از زاویه دیگری منتشر شود.
✅ ابراهیم میرزابیگی: ادامه بازی از طرف داور درست بود‌.

* بروزرسانی می‌شود

باغستان نیوز در شبکه های اجتماعی داخلی

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=44837

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا