ورزشی

ساعت بازی نساجی و نوبهار امروز دوشنبه در بازی برگشت

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره زمان دقیق و ساعت بازی نساجی مازندران ایران و نوبهار ازبکستان امروز دوشنبه 15 آبان 1402 در بازی برگشت در هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

زمان دقیق و ساعت بازی نساجی ایران و نوبهار ازبکستان

تیم‌های نساجی ایران و نوبهار ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز دوشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید:

زمان بازی برگشت سپاهان و آلمالیق ازبکستان در هفته چهارم

هفته چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار می‌شود که شاگردان مهدی رحمتی در ۳ هفته ابتدایی علیرغم نمایش قابل قبولی که ارائه داده اند با بدشانسی در کسب نتیجه ناکام بودند و حالا اگر می‌خواهند بازهم در کورس مسابقات باقی بمانند باید از این مسابقه با دست پر بیرون بیایند.

بازی رفت دو تیم در حالی با نتیجه ۱-۲ به سود تیم ازبکستانی به پایان رسید که نماینده کشورمان دقایق زیادی را ۱۰ نفره بازی کرد و در نهایت با بداقبالی و روی یک گل به خودی نتیجه را به میزبان خودش واگذار کرد.

امیرحسین هوشمند و صابر حردانی دو محروم نساجی در این دیدار هستند. وضعیت احسان حسینی هم برای حضور در میدان به دلیل مصدومیت همچنان نامشخص است.

نساجی با ۳ امتیاز در رده سوم جدول جای دارد و نوبهار هم با ۷ امتیاز و تنها بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به الهلال در رده دوم جدول گروه چهارم مسابقات است.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=44988

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. حق مارو خوردنند نساجی ایران به داوری باخت و۰۰۰۰۰۰
    آخه این چه بازی بود نساجی آب و ریزی کردند
    چه بهانه ای دارید ازبکستان توز آزادی راحت مارو برد
    پول بازیکنان حرفی هم میگیرنند بازیکنان و کادر مربیها
    حیف یک قرون بدن۰

دکمه بازگشت به بالا