ورزشیپرسپولیس

ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان امروز یکشنبه در هفته دهم لیگ برتر

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره روز و تاریخ و ساعت و زمان دقیق بازی پرسپولیس تهران مقابل سپاهان اصفهان در هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران در فصل 1402 مطلبی را برای شما آورده ایم، با ما همراه باشید.

ساعت و زمان دقیق بازی پرسپولیس تهران مقابل سپاهان اصفهان

دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران از ساعت 16:30 امروز یکشنبه 21 آبان 1402 از هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید:

بازی های بعدی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال فصل ۱۴۰۲

تقابل پرسپولیس و سپاهان همیشه در تاریخ جذاب بوده اما حالا آوردگاه و قرار ملاقات شش سرخ پوش سابق با این تیم است.

روز یکشنبه در آخرین بازی از هفته یازدهم لیگ برتر، سپاهان – پرسپولیس دومین فینال از تقابل سه مدعی قهرمانی لیگ است و ناکامی در آن می‌تواند زلزله‌ای برای هر کدام از دو تیم باشد.
پرسپولیس و سپاهان فصل را به عنوان مدعیان اصلی قهرمانی شروع کردند، ولی حالا از استقلال جا مانده‌اند و امتیاز دادن در این بازی می‌تواند فاصله آن‌ها با صدرنشین را بیشتر کند.
پرسپولیس دو بازی است که نبرده‌است و هوادارانش طاقت امتیاز دادن در نقش جهان را ندارند.
سپاهان هم بعد از کسر 4 امتیاز از دو بازی قبلی مقابل نساجی و ملوان، فقط یک امتیاز گرفت تا به رده هفتم سقوط کند. حساسیت این بازی فقط رقابت دو مدعی قهرمانی نیست.

همیشه از جذابیت‌های این دیدار روایت‌های زیادی شده و در هر مقطع از فصل جدال این دو تیم، تنه به تنه مسابقات اروپایی زده اما الکلاسیکوی ایران امسال قرار است دیدار مجدد 6 بازیکن سابق پرسپولیس با این تیم باشد که بعد از پیروزی 9 گله در پیکار با آلمالیق با روحیه‌ای دو چندان پا به زمین خواهند گذاشت.

کانال باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  کانال بله

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=45081

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا