اخبار روزاخبار مهم و فوریاقتصادی

زمان دقیق واریز یارانه آبان 1402 امروز | یارانه آبان ماه 1402 چقدر است؟

در این بخش از مطالب پایگاه خبری باغستان نیوز درباره یارانه آبان ماه ۱۴۰۲ چقدر است؟ و چه روزی واریز می شود؟ مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

 زمان دقیق واریز یارانه نقدی آبان 1402

دولت محترم طبق معمول هر ماه؛ احتمالا یارانه مرحله صد و پنجاه و سوم 1402 را روز بیستم آبان به حساب سرپرست خانواده واریز می کند

چیزی که مشخص می باشد روز ۲۰ آبان ۱۴۰۲ موعد سررسید تاریخ واریز یارانه آبان 1402 خواهد بود.

این یارانه ساعت ۲۴ روز ۲۰ آبان ماه قابل برداشت و به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌کند.

میزان واریز یارانه آبان ماه ۱۴۰۲ چقدر است؟

دولت بعد از دهک بندی سرپرستان خانوارها؛ میزان نقدی واریز یارانه‌ها را به دهک های اول تا سوم به هر نفر اعضای خانواده 400 هزار تومان و دهک های چهارم تا نهم هم به هر نفر 300 هزار تومان واریز می کند.

اشخاصی هم که در دهک دهم قرار گرفته اند، مطابق سنوات گذشته یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد. مگر اینکه به این موضوع اعتراض داشته باشند و اعتراض خود را در سامانه اعلامی سازمان هدفمندی یارانه‌ها به ثبت برسانند.

لینک سایت اعتراض به دهک بندی یارانه ها : https://www.hadafmandi.ir/

جزئیات اضافه شدن 2 دهک جدید به یارانه مضاعف کالابرگ الکترونیک

معاون امور رفاه وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی جزئیات اضافه شدن 2 دهک جدید 6 و 7 به طرح یارانه مضاعف کالابرگ الکترونیک را تشریح کرد.

دو دهک درآمدی 6 و 7 به طرح یارانه برگ مضاعف کالابرگ الکترونیکی اضافه شده‌اند گفت: با این حساب تا امروز 7 دهک کم درآمد جامعه به اندازه حدود 61 میلیون نفر مشمول این طرح شده‌اند، در حالی که قانون ما را مکلف کرده که طرح کالا برگ الکترونیکی را تا سقف 5 دهک کم درآمد جامعه اجرا کنیم.

وی افزود: کسانی که به میزان 200 هزار تومان از اعتبار یارانه خود از 11 قلم کالای سبد مدنظر خریداری کنند، 120 هزار تومان نیز یارانه مضاعف و تشویقی دریافت می‌کنند که این 120 هزار تومان اضافه هم باید صرف خرید اقلام همان سبد کالایی شود.

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی در مورد اینکه مردم از کجا متوجه شوند که در کدام دهک درآمدی قرار دارند گفت: بهترین روش مراجعه به سایت حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که می‌توانند دهک خود را مشخص کنند همچنین برای آگاهی از جزئیات 11 قلم کالا حجم و میزان آن و آدرس فروشگاه‌های طرف قرارداد می‌توانند از طریق برنامه کاربردی شبکه ملی اعتبار (شما) مراجعه کنند و یا از طریق کددستوری #1463* 500* می‌توانند میزان اعتبار خود از یارانه‌ها را مشخص کنند.

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=45089

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫3 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا