ورزشی

ساعت بازی نوجوانان ایران و کالدونیا امروز جمعه

تیم ملی نوجوانان ایران بعد از یک برد مقابل برزیل و یک شکست برابر تیم نوجوانان انگلیس در بازی سوم دور مقدماتی به مصاف کالدونیا می رود. در ادامه به ساعت بازی نوجوانان ایران و کالدونیا خواهیم پرداخت.

زمان دقیق و ساعت بازی تیم ملی نوجوانان ایران مقابل کالدونیا

دو تیم ملی نوجوانان ایران و کالدونیا امروز جمعه 26 آبان 1402 از ساعت 15:30 در مرحله مقدماتی و گروهی مسابقات جام جهانی زیر 17 سال به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید:

جدول کامل جام جهانی نوجوانان زیر ۱۷ سال فوتبال

صحبت های حسین عبدی در آستانه دیدار سرنوشت ساز

حسین عبدی در آستانه دیدار مقابل نیوکالدونیا عنوان کرد: باید ابتدا از اندونزی بابت میزبانی و فیفا بابت جمع کردن فرهنگ‌های متعدد در این کشور تشکر کنم. این یک تجربه بسیار خوب برای بازیکنان جوان است. بزرگترین دشمن هر تیمی، ریکاوری پیش روی آن تیم است ولی وقتی یک تیم ریکاوری خوبی دارد، بازی آینده هم بازی خوبی است.

او ادامه داد: حدود سه ساعت از جاکارتا با اتوبوس به باندونگ در حرکت بودیم. پس از خستگی راه، ترجیح دادیم تمرین نکنیم و در واقع یک تمرین سبک دیروز انجام دادیم. امروز هم به همین شکل یک تمرین سبک را برگزار کردیم. برای ما مشکل اصلی برای این مسابقه، ریکاوری بود. امیدوارم در وهله اول در مسابقه روز جمعه هیچ آسیب‌دیده‌ای از هر دو تیم بر جای نماند و دو تیم با خاطره خوب زمین را ترک کنند.

سرمربی تیم زیر 17 سال درباره وضعیت روحی تیم نوجوانان پس از شکست مقابل انگلیس گفت: فوتبال همین است و برای همین لحظات و عدم قطعیت، زیباترین ورزش دنیا تلقی می‌شود. ما می‌توانستیم برابر قهرمان جهان پیروز شویم ولی برخی اوقات در فوتبال پیروزی پیش می‌آید و گاهی شکست.

باغستان نیوز در ایتا کانال باغستان در سروش |  باغستان نیوز کانال روبیکا

لینک کوتاه این مطلب: https://baghestannews.ir/?p=45588

(برای کپی کردن، روی لینک کلیک کنید)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا